اینترنت و شبکه

تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

April 10, 2022
11:08 یکشنبه، 21ام فروردینماه 1401
کد خبر: 134901

ثبت نام رانندگان سندباد آغاز شد

 
طبق تاریخی که پیش از این نیز اعلام شده بود، امروز 17 فروردین ثبت نام رانندگان سندباد آغاز شد. اما نحوه عضویت در سندباد چگونه است؟ برای اطلاع از جزییات این موضوع، در ادامه با تکراتو همراه باشید.
 
سندباد ثبت‌نام راننده‌هایش را آغاز کرد. این سامانه حمل و نقل آنلاین با وعده‌های جذاب برای رانندگان پا به عرصه گذاشته و از امروز (17 فروردین) ثبت‌نام رانندگان متقاضی را شروع کرده است. در ادامه این نوشتار در مورد نحوه عضویت در سندباد صحبت خواهیم کرد.
 
ثبت نام رانندگان سندباد
پیش‌بینی می‌شود با توجه به شرایطی که سندباد برای رانندگانش در نظر گرفته، افراد زیادی برای ثبت نام اقدام کنند. شرایط ویژه سندباد شامل بیمه تامین اجتماعی برای رانندگان و تمام اعضای خانواده آنها و همچنین ثبت‌نام رایگان است.
 
نحوه ثبت نام در سندباد بسیار ساده است. سندباد در وبسایت رسمی خود اعلام کرد:
 
با سندباد، خود و خانواده‌ی عزیزتان بدون دریافت هزینه‌، تحت پوشش بیمه‌ی تامین اجتماعی قرار می‌گیرید. ثبت‌نام اولیه:
 
دارندگان سیم کارت‌های همراه اول، با شماره‌ی 99977 بدون پیش‌شماره تماس بگیرند.
کاربران عزیز سیم کارت های ایرانسل، با شماره گیری 091299977 می توانید با سندباد تماس بگیرید.
بروزرسانی:
اپلیکیشن پیش ثبت نام رانندگان سندباد منتشر شد!
 
پس از کش و قوس های فراوان پتفلرم حمل و نقل سندباد برای سهولت در ثبت نام رانندگان خود اقدام به انتشار اپلیکیشن پیش ثبت نام کرد. برای دانلود اپلیکیشن اینجا کلیک کنید!

 
 
کاربران بسیاری در طول چندروز گذشته از عدم پاسخگویی این پتلفرم به درخواست ثبت نام رانندگان گفته‌اند. پیگیری‌های تکراتو در این خصوص هنوز با پاسخی از سوی سندباد همراه نبوده است. گزارش بیشتر را در خبر زیر دنیال کنید:
 
آیا سندباد رقیب بزرگی برای اسنپ و تپسی خواهد شد؟
سندباد ثبت‌نام از رانندگان را آغاز کرده و انتظار بسیاری در مورد چگونگی کارکرد سندباد رو به پایان است. سندباد در حال حاضر، فقط راه ثبت‌نام اولیه برای رانندگان را اعلام کرده است. اما با توجه به مزایایی که این سامانه حمل و نقل درون شهری تازه وارد به رانندگان خود می‌دهد، انتظار می‌رود بسیاری از رانندگان اسنپ و تپسی از این دو سامانه روبرگردان شوند و به سمت سندباد بروند؛ یا به اصطلاح، به این اپلیکیشن جدید حمل و نقل درون شهری کوچ کنند.
 
سندباد ثبت‌نام رانندگانش را کاملا رایگان و با روشی ساده انجام می‌دهد. تبلیغات گسترده، وعده‌هایی که به رانندگان سامانه‌های حمل و نقل اینترنتی درون شهری داده می‌شود و نارضایتی رانندگان اسنپ و تپسی از شرایط کار و پایین بودن کرایه‌ها، همگی دست به دست هم خواهند داد و این احتمال را تقویت می‌کنند که افراد بسیاری برای کار در سندباد ثبت‌نام کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.