اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

April 13, 2022
11:21 چهارشنبه، 24ام فروردینماه 1401
کد خبر: 135011

کلاب هاوس امکان بازی کردن در روم‌ها را آزمایش می‌کند

 
کلاب‌هاوس در حال آزمایش ویژگی جدیدی در روم‌های پلتفرم خود برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS است که امکان بازی کردن به صورت گروهی را فراهم می‌کند.
 
برای شروع، این اپلیکیشین بازی به نام Wild Cards را عرضه می‌کند که در واقع بازی شامل مجموعه‌ای از سؤالات است و کاربران را تشویق می‌کند با یکدیگر صحبت کرده و از این طریق ارتباط بیشتری با اعضای تیم داشته و حتی به شناخت بیشتری نسبت به یکدیگر برسند. البته این بازی در حال حاضر تنها به زبان انگلیسی موجود است.
 
 
بازی کردن در کلاب‌هاوس
برای شروع بازی در کلاب‌هاوس کافیست کاربران دکمه «+Rooms» را لمس کرده و سپس گزینه «Games» را انتخاب کنند. سپس کاربران وارد یکی از روم‌های این شبکه اجتماعی می‌شوند که می‌توانند دوستان خود را برای بازی به آنجا دعوت کنند. زمانی که تمامی افراد مورد نظر وارد آن روم شدند، کافی است برای شروع بازی، روی گزینه «Start Game» کلیک کنند.
 
کلاب هاوس لیستی از سوالاتی را که می‌تواند در طول بازی مطرح شود ارائه می‌‌دهد. به عنوان مثال، ممکن است از کاربران خواسته شود که نظر خود را در مورد یک فیلم یا سریال در 60 ثانیه بگویند. یا ممکن است از آنها خواسته شود که در عرض سه دقیقه یا کمتر اسم فیلمی را بگویند که همه گروه آن را دوست داشته باشد. از جمله دیگر سؤالاتی که ممکن است در این بازی مطرح شود آن است که از کاربر بخواهد پنج جستجوی آخر خود را که انجام داده با دیگران به اشتراک بگذارد یا حتی سوالاتی در مورد شخصیت افراد حاضر در گروه مطرح شود.
 
در شرایطی که هنوز برخی از کاربران به دلیل همه گیری کرونا به صورت دورکاری به فعالیت ادامه می‌دهند و بیشتر زمان خود را در خانه هستند، ایجاد چنین فضایی می‌تواند کاربردی باشد و کاربران از آن استقبال کنند. البته راه اندازی چنین ویژگی می‌تواند دلیل دیگری نیز داشته باشد. شاید کلاب‌هاوس قصد دارد برای آن دسته از کاربرانی که محدودیت‌های کرونایی در کشور آنها برداشته شده و می‌توانند حتی در رویدادها به صورت حضوری شرکت کنند، امکاناتی جدیدی را فراهم کند تا کماکان این پلتفرم برای کاربران جذابیت داشته باشد و با تغییر شرایط با ویژگی‌های جدید کاربران تشویق به استفاده از آن شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.