اپلیکیشن

تجارت الکترونیک

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

April 19, 2022
17:03 سه شنبه، 30ام فروردینماه 1401
کد خبر: 135206

مزایای استفاده از استخدام آنلاین برای کارفرمایان

01951.png
پیداکردن نیروی انسانی مناسب یکی از بزرگترین دغدغه‌های کارفرمایان و صاحبان مشاغل است. دسترسی‌داشتن کارفرمایان و صاحبان مشاغل به تعداد زیادی رزومه، آن هم در مدت‌زمانی کوتاه، امکانی است که می‌تواند تا حد زیادی به دغدغه آنها برای یافتن نیروی انسانی مناسب پاسخ دهد. سایت دیوار، با بیش از ۴۴ میلیون کاربر فعال (بر اساس گزارش منتشر شده سایت دیوار از سال ۱۳۹۹) پاسخی مناسب به نیاز کارفرمایان به نیروی انسانی داده است. «پنل کارفرما» در سایت دیوار، امکاناتی ویژه در اختیار صاحبان مشاغل قرار داده است تا به واسطه آنها در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه، به صورت آنلاین به نیروی انسانی مناسب با شرایط خود برسند.
 
مزایای استفاده از استخدام آنلاین دیوار چیست؟ 
 
 استفاده از امکان «استخدام» دیوار راهکاری مدرن در دنیایی است که حالا دیگر در آن، آگهی‌های چاپی قادر به جذب مخاطب زیادی نیستند و نه تنها گستره قابل توجهی ندارند، هزینه زیادی را هم به کارفرما تحمیل می‌کنند. استخدام آنلاین و از جمله، امکان استفاده از سرویس استخدام «دیوار» با هزینه‌ای اندک، امکانی بزرگ در اختیار کارفرمایان قرار می‌دهند: انتشار آگهی بصورت آنلاین، در هر زمان و با گستره‌ای وسیع از کارجویان. و در این میان، دیوار، این امکان را به کارفرمایان می‌دهد تا در میان جمع بزرگی از کاربرانی که نیازهای مختلف خود را، اعم از تامین مسکن، خودرو، خدمات و… از طریق دیوار پاسخ می‌گویند، کارجویان مورد نظر در کوتاه‌ترین زمان ممکن بیابند.
 
بنابراین اگر به دنبال نیروی کار در حوزه‌های مختلف از جمله اداری و مدیریت، سرایداری و نظافت،‌ معماری،‌ عمران و ساختمانی، خدمات فروشگاه و رستوران، رایانه و فناوری اطلاعات،‌ مالی و حسابداری و حقوقی، بازاریابی و فروش، صنعتی و فنی و مهندسی، آموزشی و حمل‌ونقل هستید، می‌توانید آگهی استخدام خود را در هر یک از این دسته‌بندی‌ها منتشر کنید. در ضمن دیوار امکانات ویژه‌ای نیز برای بهتر دیده شدن آگهی استخدام در هر یک از این ۱۰ دسته‌بندی شغلی نظر گرفته است. 
 
 دیوار هم از طریق اپلیکیشن و هم از طریق وب سایت قابل دسترسی است و امروزه به گستره‌ی وسیعی از جمعیت ایران سرویس‌های مختلف ارائه می‌کند.
 
مزایای استخدام آنلاین برای کارفرمایان
 
کوتاه می‌توان گفت که «هزینه کمتر، انتشار سریع‌تر آگهی استخدام و دسترسی به کارجویان بیشتر» سه مزیت بزرگ استخدام آنلاین از طریق سایت دیوار برای کارفرمایان است. علاوه بر این سه مزیت، دیوار با طراحی چند امکان، شانس بیشتر و بهتر دیده شدن آگهی‌ استخدام را برای صاحبان مشاغل ایجاد کرده است. 
 
 کارفرمایان پس از انتشار آگهی استخدام خود در سایت دیوار می‌توانند از امکاناتی که با عناوین «فوری»، «فوری و نردبان»، «تمدید»، «تمدید و نردبان» و «نردبان» تعریف شده است استفاده کنند. با استفاده از این امکانات امکانات تازه‌ای به آگهی استخدام اضافه می‌شود که علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و هزینه، امکان بیشتر دیده شدن آگهی‌ها را نیز فراهم می‌کند.
 
بالای نردبان بایستید 
 
سرویس «نردبان» از دیگر گزینه‌های جذاب برای کارفرمایانی است که می‌خواهند آگهی‌شان به خوبی توسط کارجویان دیده شود. با انتخاب این سرویس، آگهی تا زمان دریافت آگهی تازه‌تر در همان دسته‌بندی و شهر، به عنوان اولین آگهی نمایش داده می‌شود. مزیت استفاده از نردبان برای کارفرما این است که پیوسته می‌تواند آگهی خود را با استفاده از این امکان در معرض کارجویان قرار دهد.
 
«فوری» آگهی استخدام منتشر کنید  
 
در بسته «فوری»، آگهی استخدام به مدت سه روز با برچسب فوری نمایش داده می‌شود. این امکان علاوه بر ایجاد تمایز ظاهری و جلب توجه بیشتر برای آگهی، شرایط نمایش در دسته‌بندی فوری را نیز فراهم می‌سازد.
 
آگهی خود را ارتقا دهید
 
کارفرمایان پس از انتشار آگهی، با انتخاب گزینه «فوری و نردبان»، آگهی استخدام خود را فوری و همزمان نردبان را نیز برای آن اعمال می‌کند. همچنین سرویس «تمدید» این امکان را به کارفرمایان می‌دهد که قبل از منقضی شدن، آگهی تمدید شده و برای یک ماه دیگر روی دیوار باقی بماند. اما «تمدید و نردبان» امکان ویژه‌ای است که در آن آگهی قبل از اینکه منقضی شود، تمدید می‌گردد گویی که آگهی تازه ارسال و منتشر شده است. در این گزینه آگهی برای یک ماه دیگر روی دیوار باقی خواهد ماند. 
 
زیاد استخدام می‌کنید؟ به «دیوار» تکیه کنید!
 
اگر از آن دسته کارفرمایانی هستید که به نیروی انسانی زیادی احتیاج دارید یا علاقه‌مند هستید پروفایل اختصاصی برای جذب نیروی مناسب داشته باشید، دیوار پنل استخدام را برای شما طراحی کرده است. کارفرمایانی که پنل اختصاصی تهیه می‌کنند، می‌توانند با خرید بسته‌های آگهی و نردبان، نخست هزینه‌های خود را مدیریت کنند و در ادامه آن را کاهش دهند. همچنین هم‌زمان چند نفر می‌توانند از پنل کارفرمایی استفاده کنند. علاوه بر این امکانات، امکان دریافت پروفایل کارفرمائی برای افرادی که از پنل استفاده می‌کنند نیز وجود دارد. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا آگهی‌های استخدام خود را با برند کارفرمایی منتشر کنید، نشان ویژه از دیوار دریافت کنید و نیروی مناسب خود را در کوتاه‌ترین زمان جذب کنید.
 
اگر کارفرما هستید و نیاز به جذب نیرو دارید و می‌توانید از پنل استخدام دیوار در این لینک استفاده کنید.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.