اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

April 24, 2022
14:56 یکشنبه، 4ام اردیبهشتماه 1401
کد خبر: 135306

چگونه چت‌های واتساپ را به تلگرام منتقل کنیم؟

 
 پیام رسان تلگرام به تازگی خروج از واتساپ را برای کاربران آسان کرده است. این پیام رسان این امکان را به کاربران می‌دهد تا چت‌های واتساپ را به تلگرام منتقل کنند. کاربرانی که قصد حذف واتساپ را دارند، می‌توانند تمام پیام‌های این اپلیکیشن را به تلگرام منتقل کنند.
 
به گزارش فرارو، این قابلیت در حال حاضر برای کاربران اندروید و iOS در دسترس است. پس از ارائه نسخه ۷.۴ تلگرام، انتقال چت‌ها از نرم افزار‌های واتساپ، لاین، KakaoTalk و چندین برنامه دیگر به تلگرام امکان پذیر شد. در این مطلب به آمورش نحوه انتقال چت‌های واتساپ به تلگرام می‌پردازیم.
 
نحوه انتقال چت‌های واتساپ به تلگرام در اندروید
 
 
۱- برای انتقال چت‌ها از واتس اپ به تلگرام در گوشی‌های اندرویدی، ابتدا مطمئن شوید که اپلیکیشن تلگرام به آخرین نسخه آپدیت شده باشد.
۲- اکنون وارد واتساپ شوید، روی گفتگویی که می‌خواهید به تلگرام منتقل شود ضربه بزنید. نماد سه نقطه و سپس گزینه More را انتخاب کنید.
۳-  روی گزینه Export chat ضربه بزنید؛ پس از آن پیامی از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید گفتگو را با یا بدون مدیا (تصاویر و ویدئو) منتقل کنید.
۴- در اینجا نحوه انتقال (با یا بدون مدیا) را انتخاب کنید، سپس در منوی اشتراک گذاری «تلگرام» را انتخاب کنید. تلگرام تنها در صورتی ظاهر می‌شود که برنامه تلگرام را روی دستگاه خود نصب کرده باشید.
۵- سپس به تلگرام بروید. اکنون پیش نویس «Saved Messages» را مشاهده می‌کنید. روی آن ضربه بزنید تا چت‌ها از واتساپ به این قسمت وارد شود.
 
نحوه انتقال چت‌های واتساپ به تلگرام در iOS

 
 
۱- در سیستم عامل IOS امکان انتقال چت‌های واتساپ به تلگرام پس از ارائه نسخه ۷.۴.۱ امکان پذیر شد. ابتدا تلگرام خود را بروزرسانی کنید.
۲- پس از ورود به واتساپ وارد قسمت Contact Info یا Group Info page شوید.
۳- از منوی Share، ابتدا Export Chat و سپس تلگرام را انتخاب کنید. مانند اندروید می‌توانید پیام‌ها را با و بدون رسانه منتقل کنید. گزینه ترجیحی را انتخاب کنید. اگر رسانه را انتخاب کنید، انتقال چت‌ها به تلگرام مدتی طول می‌کشد. 
 
اگر چت‌های واتس اپ در تلگرام در ابتدا به درستی ظاهر نشدند، نگران نشوید. این ویژگی در iOS کمی ساده‌تر از اندروید است و می‌توانید هر بار چت‌ها را از واتس‌اپ به تلگرام منتقل کنید. تلگرام می‌گوید: «بهترین بخش این ویژگی این است که پیام‌ها و رسانه‌هایی که منتقل می‌کنید نیازی به اشغال فضای اضافی ندارند. برنامه‌های قدیمی‌تر شما را مجبور می‌کنند همه داده‌ها را در دستگاه خود ذخیره کنید، اما تلگرام تقریباً هیچ فضایی را اشغال نمی‌کند، در عین حال که به شما امکان می‌دهد هر زمان که نیاز دارید به همه پیام‌ها، تصاویر و ویدئو‌های خود دسترسی داشته باشید.»
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.