تلفن همراه

گوشی

May 16, 2022
16:43 دوشنبه، 26ام اردیبهشتماه 1401
کد خبر: 135890

شیائومی میکس فولد 2 احتمالا باریک‌ترین و سبک‌ترین گوشی تاشو در نوع خود خواهد بود

 
نسل دوم گوشی تاشو میکس فولد شیائومی در راه است و به نظر می‌رسد این مدل تغییرات زیادی در زمینه طراحی خواهد داشت. طبق شایعه‌ای جدید، شیائومی میکس فولد 2 به باریک‌ترین و سبک‌ترین گوشی تاشویی تبدیل می‌شود که از سمت داخل تا می‌شوند.
 
شیائومی می‌خواهد گوشی هوشمند تاشوی خود هرچه زودتر عرضه کند و در این راه ممکن است مانند محصولات غیر تاشوی خود (مثل 12 اولترا) از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس استفاده کند. در صورت حقیقت داشتن این امر میکس فولد 2 شیائومی پیشرفته‌ترین گوشی تاشوی بازار خواهد بود.
 
همچنین با استناد به گفته یکی از منابع معتبر دنیای فناوری به نام Ice Universe، وزن و ضخامت این دستگاه نسبت به نسل قبلی‌اش کاهش می‌یابد. البته این منبع در ارزیابی‌های خود یک قدم فراتر رفته و اعلام کرده که میکس فولد 2 در زمان عرضه سبک‌ترین و نازک‌ترین گوشی بازار در دسته خود خواهد بود.
 
تغییرات طراحی شیائومی میکس فولد 2
به گفته این منبع، گوشی تاشوی جدید شیائومی از طراحی فیزیکی به‌روزرسانی شده و کوتاه‌تری استفاده خواهد کرد تا نسبت نمایشگر درونی و خارجی بهبود یابد.
 
گفتنی است در مقایسه با طراحی بلند و باریک نسل قبلی میکس فولد که نمایشگر دوم را عملا از مرکز توجه و استفاده خارج می‌کرد، چنین تغییری می‌تواند یک مورد مثبت محسوب شود. همچنین پیش‌بینی شده که این گوشی همزمان با شیائومی 12 اولترا عرضه شود.
 
Ice Universe در رابطه با تاریخ عرضه احتمالی میکس فولد 2 اطمینان ندارد و به همین خاطر در این رابطه باید منتظر اخبار رسمی بمانیم.
 
لازم به ذکر است در زمان عرضه میکس فولد 2 شیائومی، ممکن است رقبایی چون گلکسی Z فولد 4 سامسونگ و دستگاه تاشوی پیکسل از گوگل در بازار حضور داشته باشند، اوپو فایند N نیز که هم اکنون عرضه شده، یکی از رقبای آن به حساب می‌آید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.