بازی

فناوری اطلاعات

May 23, 2022
18:41 دوشنبه، 2ام خردادماه 1401
کد خبر: 136061

آپدیت اساسینز کرید اوریجینز برای کنسول‌های نسل جدید همین هفته می‌آید

بازی اساسینز کرید اوریجینز (Assassin’s Creed Origins) یکی از عناوین نسبتاً محبوب این مجموعه است. این بازی به طور کلی مکانسیم‌های جدیدی را به مجموعه معرفی کرده و به همین علت یوبیسافت (Ubisoft) نیز از آن پشتیبانی می‌کند. حال اعلام شده که در به روزرسانی جدید اوریجینز بازیکنان می‌توانند آن را با نرخ فریم ۶۰ روی کنسول‌های نسل ۹ اجرا کنند.
اخیراً در دیتابیس پلی‌استیشن دیده شده که به روزرسانی ۱.۶۰ برای بازی اساسینز کرید اوریجینز شامل دو مورد زیر است:
 
افزودن منو مجموعه (Franchise Menu)
قابلیت اجرای بازی با نرخ فریم بالاتر روی کنسول پلی‌استیشن ۵
حدود ۴ ماه پیش بود که یوبیسافت اعلام کرد که در حال تلاش برای افزودن قابلیت نرخ فریم ۶۰ در بازی اوریجینز است. حال اینطور که به نظر می‌رسد این قابلیت به زودی عرضه خواهد شد. تابستان سال گذشته بود که این شرکت به روزرسانی نرخ فریم ۶۰ را برای بازی اساسینز کرید آدیسی (Assassin’s Creed Odyssey) عرضه کرد.
 
نرخ فریم در روان بودن بازی به شدت اهمیت دارد. همینطور اینکه در اعداد کمتر بسیار مشهود است. به این معنا که چشم انسان به راحتی تفاوت بین ۳۰ و ۶۰ فریم را درک خواهد کرد. با اینحال تشخیص تفاوت بین دو نرخ فریم ۱۲۰ و ۱۴۴ بسیار دشوار است. با افزایش نرخ فریم عناوین قدیمی ظاهری جدید به خود گرفته و به همین علت تجربه آن‌ها چندین برابر لذت‌بخش‌تر خواهد شد.
بازی اوریجینز در مصر قدیم جریان داشته و مناظر بسیار زیبایی دارد. با اینحال به دلیل اینکه در آن زمان ساختمان‌های چندان بلندی وجود نداشته، عنصر پارکور چندان در اوریجینز مشخص نیست.
 
یوبیسافت قصد دارد تا انتهای امسال یک بازی کوچک از مجموعه اساسینز کرید عرضه کند. طبق چیزی که اعلام شده نام آن ریفت (Rift) است. شخصیت اصلی آن نیز کرکتر اصلی بازی والهالا (Valhalla) به نام بسیم (Basim) است. این بازی قرار بود که به صورت بسته الحاقی برای والهالا عرضه شود اما به علت گستردگی تصمیم گرفته شد که یک عنوان جدا باشد.
 
این بازی قرار نیست که به اندازه عناوین اصلی اساسینز کرید بزرگ باشد. به همین دلیل قطعاً یک عنوان جهان باز و نقش آفرینی بزرگ نیست. با اینحال به علت اینکه به عنوان یک بسته الحاقی ساخته شده بوده شما شباهت‌های زیادی را بین این عنوان و والهالا پیدا خواهید کرد. تمرکز ریفت بیشتر روی مبارزات بی‌سر و صدا خواهد بود. به همین دلیل شما باید برای کشتن هر دشمن خود نقشه داشته باشید.
 
پروژه بعدی این مجموعه بازی اینفینیتی (Infinity) است. طبق چیزی که گفته شده این عنوان قرار است بسیار گسترده باشد. همینطور اینکه چندین بازه زمانی را در بر خواهد گرفت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.