رگولاتوری

May 30, 2022
11:00 دوشنبه، 9ام خردادماه 1401
کد خبر: 136204

احسان کشتکاری و محمدرضا عطاردی عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران شدند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور احکام جداگانه‌ای اعضای جدید هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران را منصوب کرد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با صدور احکامی احسان کشتکاری و محمدرضا عطاردی را به سمت اعضای جدید هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب کرد.
در احکام صادر شده توسط وزیر ارتباطات، مأموریت‌های ویژه‌ای برای اعضای جدید هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران در نظر گرفته‌شده که می‌توان به مواردی همچون ارائه یکپارچه کلیه خدمات دولت هوشمند از طریق درگاه ملی خدمات، بسترسازی برای توسعه خدمات متنوع هوشمند موردنیاز آحاد مردم توسط بخش خصوصی، شکل‌گیری اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات هوشمند به شهروندان و دستیابی به اهداف مشخص‌شده در سند طرح کلان و معماری شبکه ملی اطلاعات در لایه خدمات اشاره کرد.
 
محمدرضا عطاردی دارای مدرک دکتری مدیریت دولتی با گرایش تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری عمومی از دانشگاه تهران بوده و هم‌اکنون عضو هیئت‌علمی دانشکده مدیریت دانشگاه امام صادق (ع) است.
ازجمله سوابق او می‌توان به مواردی همچون مشاور رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در امور حکمرانی الکترونیک و هوشمندسازی نظام اداری، عضو هیئت‌مدیره انجمن علمی مدیریت دولتی ایران، مشاور بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مسئول هسته پژوهشی حکمرانی فضای مجازی و عضو شورای سیاست‌گذاری مرکز نوآوری دانشگاه امام صادق (ع) اشاره کرد.
 
احسان کشتکاری نیز دانش‌آموخته مهندسی کامپیوتر- گرایش هوش مصنوعی از دانشگاه علم و صنعت ایران و دکتری حرفه‌ای مدیریت کسب‌وکار، از دانشگاه تهران است. مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت و انتقال فناوری پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیریت شورای تخصصی ارزیابی و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه فناوری اطلاعات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ازجمله مسئولیت‌هایی است که در کارنامه مدیریتی این عضو موظف هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران وجود دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.