بانکداری و پرداخت الکترونیک

تلفن همراه

لوازم جانبی

June 17, 2022
20:37 جمعه، 27ام خردادماه 1401
کد خبر: 136778

۱۰ هدفون بی‌سیم محبوب

هدفون‌های بی‌سیم در دنیای مدرن امروز به گجت‌های جدایی‌ناپذیر زندگی ما تبدیل شده‌اند که در هر زمان و هر مکان می‌توانیم از آن‌ها بهره ببریم. این گجت‌های پوشیدنی با تنوع و قیمت‌های گوناگونی در بازار موجود هستند.
 
شایان ذکر است که انتخاب‌های این مطلب بسته به محبوبیت هدفون‌های بی‌سیم در بازه‌ی زمانی یک هفته‌ی گذشته هستند. بنابراین اگر قصد خرید هدفون بی‌سیم را دارید از شما دعوت می‌کنیم که مقاله ما را بخوانید. در لیست محبوب‌ترین و پربازدیدترین هدفون‌های بی‌سیم در سال ۱۴۰۱، نمایندگان شرکت‌ لیتو و سامسونگ با ۲ محصول بیش‌ترین تعداد نماینده را از آن خود کرده‌اند.
 
۱. هدفون بی‌سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro
پس از صدر نشینی متوالی نمایندگان شرکت لیتو در هفته‌های اخیر، این بار نوبت به غول فناوری کره‌ای رسید تا با هدفون بی‌سیم مدل Galaxy Buds Pro رده‌ی نخست محبوب‌ترین هدفون‌های بی‌سیم هفته را از آن خود کند. سامسونگ تمامی اجزای هدفون را به‌صورت افقی در کنار هم قرار داده تا بتواند هدفون‌ها را به شکل ارگونومیک بسیار خاص و ویژه طراحی کند؛ به‌ طوری‌ که ارگونومی و راحتی در Galaxy Buds Pro حرف اول را می‌زند.
 
درایورهای ۱۱ میلی‌متری این هدفون با همکاری شرکت AKG طراحی و تولید شده است. این هدفون از فناوری بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰ با پشتیبانی از پروفایل‌های A2DP و AVRCP، HFP بهره می‌برد. به‌ این‌ ترتیب، بدون نگرانی از قطع ارتباط هدفون با گوشی خود می‌توانید به موسیقی دلخواه خود گوش دهید یا به مکالمه بپردازید و از کیفیت بالای آن شگفت زده شوید. باید خاطر نشان کرد که هدفون Galaxy Buds Pro با شناسایی فرکانس‌های صوتی اطراف، می‌تواند میزان نویز محیط را به حداقل برساند.
 
در قسمت خارجی هدفون یک واحد انتخاب صدا (Voice Pickup Unit) برای بهبود تشخیص صدای کاربر در هنگام مکالمه تعبیه شده است. هر کدام از گوشی‌های هدفون از یک باتری به ظرفیت ۶۱ میلی‌آمپر مجهز شده است که برای پخش حداکثر ۸ ساعت موسیقی کافی است. همراه با این هدفون‌ها یک کیس هم ارائه شده است که علاوه بر نگهداری از هدفون‌ها وظیفه شارژ آن‌ها را هم دارد. از دیگر ویژگی‌های میکروفون گلکسی بادز پرو می‌توان به قابلیت ضبط صدا از طریق آن‌ها در هنگام فیلم‌برداری اشاره کرد.
 
این ویژگی برای کسانی که عادت دارند زیاد با گوشی خود ویدئو ضبط کنند یا ویدیو بلاگ دارند، بسیار کاربردی است. همچنین استاندارد «IPX7» یا ضد آب بودن آن باعث می‌شود که این هدفون برای ورزشکاران بسیار جذاب باشد. در مجموع می‌توان گفت که هدفون بی‌سیم سامسونگ مدل «Galaxy Buds Pro» محصولی جذاب، خوش‌ساخت و کاربردی است که با قابلیت‌های بسیار جذابش قطعا تجربه‌ی خرید بسیار خوبی را برای شما رقم خواهد زد. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۲,۸۳۰,۰۰۰ تومان خریداری نمایید.
 
۲. هدفون بی‌سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Live
محصولی دیگر از سامسونگ در لیست محبوب‌ترین‌ و پربازدیدترین‌های این هفته ما قرار دارد. این مدل که رتبه‌ی پنجم لیست محبوب‌ترین و پربازدیدترین هدفون‌های بی‌سیم هفته‌ی قبل را از آن خود کرده بود، مجدداً مورد توجه‌ی کاربران قرار گرفته و این بار خود را در رده‌ی دوم این لیست می‌بیند. هدفون بی‌سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Live بدون شک یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید. سامسونگ برای «Galaxy Buds Live» شکل کاملا متفاوت لوبیایی را انتخاب کرده است. این طراحی به این دلیل بوده که مانند یک لوازم جانبی مد روز به نظر برسند و همچنین استفاده طولانی از آن‌ها راحت باشد.
 
درایورهای ۱۲ میلی‌متری این هدفون با همکاری شرکت AKG طراحی و تولید شده است. این هدفون هم از فناوری بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰ با پشتیبانی از پروفایل‌های A2DP و AVRCP HFP بهره می‌برد. هدفون بی‌سیم سامسونگ مدل «Galaxy Buds Live» اولین ایرباد سامسونگ با قابلیت حذف فعال نویز «ANC» است و بدون شک بزرگ‌ترین ویژگی شاخص این محصول به شمار می‌رود. همچنین سامسونگ به این نوع ایربادها قابلیت «ANC» یا نویز کنسلینگ فعال را اضافه کرده است. قابلیت «Swift Pair» این محصول اجازه می‌دهد ایربادها با کامپیوترهای شخصی مجهز به ویندوز ۱۰ یا بالاتر به راحتی متصل شوند.
 
در قسمت خارجی هدفون یک واحد انتخاب صدا (Voice Pickup Unit) برای بهبود تشخیص صدای کاربر در هنگام مکالمه تعبیه شده است. شرکت سامسونگ همچنین دو میکروفون خارجی و یک میکروفون داخلی برای این مدل در نظر گرفته است. هر کدام از گوشی‌های هدفون از یک باتری با ظرفیت ۶۰ میلی‌آمپر مجهز شده که برای پخش حداکثر ۸ ساعت موسیقی کافی است. همچنین باید خاطر نشان کرد که این محصول از شارژ بی‌سیم با استاندارد «Qi» پشتیبانی می‌کند.
 
عمر باتری این هدفون سامسونگ در زمان فعال بودن «ANC» و غیرفعال بودن بیکسبی حداکثر ۶ ساعت است و این مقدار با استفاده از محفظه شارژ به ۲۱ ساعت هم می‌رسد. در مجموع می‌توان گفت که Galaxy Buds Live انتخابی خوبی برای کاربرانی است که به یک هدفون بی‌سیم راحت، باکیفیت و زیبا و با امکانات و عملکرد قدرتمند نیاز دارند. این محصول با قیمت ۱,۸۹۹,۰۰۰ تومان در دسترس شما قرار دارد.
 
۳. هدفون بی‌سیم اپل مدل AirPods Pro 2021 همراه با محفظه شارژ
رسیدیم به رتبه‌ی سوم لیست محبوب‌ترین و پربازدیدترین هدفون‌های بی‌سیم این هفته؛ ایرپادز پرو ۲۰۲۱ که پای ثابت محصولات این لیست است، مجدداً با استقبال خوب کاربران روبرو شده و خود را در جمع محبوب‌ترین هدفون‌های بی‌سیم این هفته می‌بیند. این سری هدفون‌های اپل که همواره با طراحی منحصربه‌فرد و با نام AirPods Pro 2021 شناخته می‌شوند، از نوع توگوشی هستند و میزان بیس و قدرت بالا را به کاربران عرضه می‌کنند.
 
باید خاطر نشان کنیم که در آیفون ۷ و دیگر محصولات بعد از آن، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا که یک ارتباط‌دهنده‌ی آنالوگ بود، حذف شد. حذف این درگاه با تغییر نوع اتصال و بی‌سیم‌شدن ایرپاد همراه بود. این هدفون دو گوشی جدا از هم دارد که هرکدام در یکی از گوش‌ها قرار می‌گیرد. طراحی ارگونومیک این محصول باعث شده که هنگام استفاده‌ی بلندمدت از آن هیچ‌گونه احساس خستگی یا درد در ناحیه‌ی گوش خود نکنید.
 
هنگامی‌که برای اولین بار AirPods Pro 2021 را در دست می‌گیرید، با یک باکس سفید رنگ مواجه خواهید شد که با بازکردن درِ آن، هدفون‌ها مشاهده می‌شوند. این باکس سفید علاوه‌بر نگه‌داری از محصول، وظیفه‌ی شارژ آن را هم بر عهده دارد. این هدفون می‌تواند فقط با یک بار شارژ، تا ۴.۵ ساعت شما را در پخش موسیقی همراهی کند. اگر قصد خرید یک محصول حرفه‌ای برای گوش‌کردن به موسیقی یا انجام تماس‌های تلفنی دارید، این محصول انتخابی مطلوبی خواهد بود که تجربه‌ی دنیای بدون سیم را برایتان به ارمغان می‌آورد.
 
گفتنی است این محصول به چیپست Apple H1 جدید اپل مجهز شده است. این محصول غول فناوری آمریکایی دارای محفظه‌ای با قابلیت شارژ بی‌سیم است. همین امر باعث شده تا شارژ این محصول به آسانی و بدون دردسر انجام شود. AirPods Pro 2021 قابلیت جدید توانایی شارژ شدن به‌ وسیله‌ی MagSafe را هم دارد که در مجموع تجربه‌ی خرید بسیار خوبی را برای شما رقم خواهد زد. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان خریداری نمایید.
 
۴. هدفون بلوتوثی لیتو مدل L1
در لیست این هفته‌ی محبوب‌ترین و پربازدیدترین هدفون‌های بی‌سیم، ما شاهد حضور ۲ نماینده از شرکت لیتو هستیم که اولین محصول آن هدفون بلوتوثی لیتو مدل L1 نام دارد. این محصول که هفتمین تجربه‌ی حضورش را در لیست محبوب‌ترین و پربازدیدترین محصولات سپری می‌کند موفق شد، با استقبال خوب کاربران در جایگاه دوم این لیست قرار بگیرد. شرکت لوازم جانبی لیتو یک شرکت مدرن است که شامل مجموعه‌ای فوق العاده از لوازم جانبی تلفن همراه مانند هندزفری، هدست بلوتوث، اسپیکر، هدفون، پاوربانک، شارژر فندکی، کابل‌های انتقال دیتا، شارژرهای دیواری و کابل های انتقال صدا است. محصولات این شرکت علاوه بر کیفیت مناسب از قیمت‌های بسیار خوبی نیز بهره می‌برند که طبیعتاً می‌توانند نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کنند. در برند لیتو سعی شده است که تمامی محصولات مطابق با استاندارد های جهانی تولید شوند. لیتو می‌خواهد با هدفون بلوتوثی لیتو مدل L1 تمامی نیازهایی را که کاربر از یک هدفون کاملا بدون سیم نیاز دارد، مرتفع سازد. این هدفون که دارای طراحی منحصر به‌ فردیست، میزان قدرت بیس بالایی را به کاربران عرضه می‌کند. ظاهر هدفون بلوتوثی لیتو مدل L1 فوق العاده زیباست.
 
هدفون بلوتوثی مدل L1 یکی از بهترین هدفون‌ها در میان رقبای هم رده خود محسوب می‌شود که شما می‌توانید حین استفاده از آن کارهای روزمره خود اعم از رانندگی و ورزش را به راحتی انجام دهید. محدوده عملکرد این هدفون بلوتوثی حدودا ۱۰ متر است به این معناست که شما قادر خواهید بود هدفون خود را تا فاصله ۱۰ متری از گوشی هوشمندتان قرار دهید و بتوانید موسیقی گوش دهید که این موضوع یکی از نقاط قوت این محصول به شمار می‌آید.
 
صدایی که از آن پخش می‌شود، ایزوله است و به بیرون انتقال پیدا نمی‌کند. همچنین، کاپ‌ها اجازه نمی‌دهند صدایی از بیرون به گوش شما منتقل شود. علاوه بر پخش موسیقی، این هدفون مجهز به میکروفون است که برایتان قابلیت مکالمه را فراهم می‌کند. این امر باعث می‌شود که بتوانید درصورت نیاز، با موبایل خود مکالمه کنید و امنیت بیشتری برای گوشیتان فراهم کنید. همچنین، این محصول بسیار انعطاف‌پذیر است. لیتو تنوع رنگی بسیار زیادی برای این مدل خود در نظر گرفته است تا کاربران بنا به سلیقه‌ی خود، قادر به انتخاب باشند. باید در نظر داشته باشید که عمر باطری این هدفون باکیفیت بستگی به نوع استفاده شما دارد برای مثال حین مکالمه، عمر باطری تقریبا ۱۸ ساعت و هنگام گوش دادن به موسیقی به ۶ ساعت کاهش می‌یابد. باید خاطر نشان کنیم که شما کاربران عزیز می‌توانید این محصول با کیفیت را با قیمت ۴۹۹,۰۰۰ تومان تهیه نمایید.
 
۵. هدفون بلوتوثی هایلو مدل W1
نماینده‌ی شرکت هایلو همانند هفته‌ی قبل در لیست محبوب‌ترین و پربازدیدترین هدفون‌های بی‌سیم این هفته قرار گرفته است. معرفی می‌کنیم؛ هدفون بلوتوثی هایلو مدل W1. این هدفون که محصول شرکت هایلو است، در هفتمین تجربه‌ی حضور خود موفق شد در رده‌ی پنجم لیست محبوب‌ترین‌های این هفته قرار بگیرد. اولین چیزی که در هدفون بلوتوثی هایلو مدل W1 محصول نظرتان را جلب خواهد کرد طراحی شیک، ساده اما بسیار زیبای آن است که در کنار ویژگی‌های کاربردی و کیفیت بالا کاربران را راضی می‌کند. هدفون بلوتوثی هایلو مدل W1 به صورت بی‌سیم طراحی شده و طراحی و تولید ارگونومیک گوشی‌های آن باعث می‌شود که به راحتی در گوشتان قرار گیرد و نگران افتادنشان نباشید و همچنین در استفاده‌های طولانی مدت گوش‌هایتان خسته نشوند. خروجی صدای این مدل کیفیت بالایی دارد و انتقال صدا را با سرعت و کیفیت خوبی انجام می‌دهد. این محصول شرکت هایلو با یک محفظه شارژ به بازار عرضه شده است که این محفظه از طریق درگاه USB-C قابل شارژ است.
 
این هدفون بی‌سیم از درایور ۷ میلی متری استفاده کرده و با ۴ میکروفون همکاری می‌کند. میکروفون‌ها با قابلیت حذف نویز ENC و CVC 8.0 همراه شده‌اند و از فرمت صوتی AAC و aptX Adaptive پشتیبانی می‌کنند. ایربادهای ۳۲ میلی آمپر ساعتی بی‌سیم هایلو W1 پس از قرار گرفتن داخل باکس شارژ ۳۱۰ میلی آمپر ساعتی، وارد فرآیند شارژ می‌شوند.این فرآیند دو ساعت زمان لازم دارد و در صورتی که شارژ کیس نیز تخلیه شده باشد، از طریق پورت USB-C پس از دو ساعت فول شارژ خواهد شد.
 
بد نیست بدانید این هدفون هایلو (Haylou W1 TWS Headset) گواهی IPX4 دارد و در برابر پاشش آب یا تعریق گوش دچار آسیب نخواهد شد. پس برای ورزشکارانی که از این بابت دچار چالش بودند، گزینه خوبی خواهد بود. گوشی این هدفون دارای قابلیت کنترل لمسی است و به طور کلی می‌توان گفت هدفون بلوتوثی هایلو مدل W1 محصولی است که می‌تواند کاربران را در انجام کارهای روزمره، ورزش و استفاده‌های گیمینگ همراهی کند. شما کاربران می‌توانید این هدفون بسیار باکیفیت را با قیمت ۷۹۹,۰۰۰ تومان خریداری نمایید.
 
۶. هدفون بی‌سیم لیتو مدل LT-100
با نگاهی به لیست این هفته‌ی محبوب‌ترین و پربازدیدترین هدفون‌های بی‌سیم در می‌یابیم که در رده ششم آن محصولی دیگر از شرکت لیتو قرار گرفته است. معرفی می‌کنیم؛ هدفون بی‌سیم لیتو مدل LT-100 در دوازدهمین تجربه‌ی حضورش در لیست محبوب‌ترین‌های هفته، موفق شد جزو ده هدفون بی‌سیم محبوب این هفته قرار بگیرد. این سری از هدفون‌های لیتو که همواره با طراحی منحصربه‌فرد و با نام LT-6 شناخته می‌شوند، از نوع توگوشی هستند و میزان بیس و قدرت بالا را به کاربران عرضه می‌کنند. این هدفون دو گوشی جدا از هم دارد که هرکدام در یکی از گوش‌ها قرار می‌گیرد. طراحی ارگونومیک این محصول باعث شده که هنگام استفاده‌ی بلندمدت از آن هیچ‌گونه احساس خستگی یا درد در ناحیه‌ی گوش خود نکنید. هنگامی‌که برای اولین بار LT-100 را در دست می‌گیرید، با یک باکس سفید رنگ مواجه خواهید شد که با بازکردن درِ آن، هدفون‌ها مشاهده می‌شوند.
 
این باکس سفید علاوه‌بر نگه‌داری از محصول، وظیفه‌ی شارژ آن را هم بر عهده دارد. این هدفون می‌تواند فقط با یک بار شارژ، تا ۴.۵ ساعت شما را در پخش موسیقی همراهی کند. باید خاطر نشان کنیم که شارژ شدن این محصول حدود یک ساعت طول می‌کشد. اگر قصد خرید یک محصول حرفه‌ای برای گوش‌کردن به موسیقی یا انجام تماس‌های تلفنی دارید، این محصول انتخاب مطلوبی خواهد بود. این محصول از لیتو دارای محفظه‌ای با قابلیت شارژ بی‌سیم است. گفتنی است این محصول به چیپست L100 جدید شرکت LEITU مجهز شده است.
 
همین امر باعث شده تا شارژ این محصول به آسانی و بدون دردسر انجام شود. این محصول قابلیت شارژ شدن به‌وسیله MagSafe را هم دارد. این محصول محبوب لیتو ۵۵ گرم وزن دارد و به راحتی درون گوش قرار می‌گیرد. طبق ادعای این شرکت هدفون بی‌سیم LT-100 در حالت استندبای ۱۸۰ روز و در حالت پخش موسیقی ۵ و مکالمه ۴.۵ ساعت شارژدهی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. همچنین یک کابل لایتنینگ نیز برای شارژ کردن کیس این محصول درون جعبه‌ی آن گنجانده شده است. کاربران عزیز می‌توانند این هدفون بی‌سیم شرکت لیتو را با قیمت ۹۹۵,۰۰۰ تومان خریداری نمایند.
 
۷. هدفون بی‌سیم کلومن مدل KB-G210
نماینده‌ی شرکت کلومن در لیست محبوب‌ترین‌های این هفته ما قرار دارد؛ معرفی می‌کنیم هندزفری بی‌سیم کلومن مدل KB-G210. این محصول که چهارمین تجربه‌ی حضورش را سپری می‌کند، موفق شد با استقبال خوب کاربران در رده‌ی هفتم لیست پربازدیدترین محصولات این هفته جای بگیرد. اگر در خیابان باشید یا به طور مداوم نیاز است که با گوشی همراه خود صحبت کنید بهتر است از یک هدفون، هدست یا هندزفری بی‌سیم استفاده کنید. هدفون‌های بی‌سیم می‌توانند به شما کمک کنند که مدام گوشی موبایلتان را نزدیک خود قرار ندهید. هدفون‌ بی‌سیم کلومن مدل KB-G210 وزنی برابر ۴۵ گرم دارد؛ بنابراین می‌توان گفت بسیار سبک است و استفاده از آن در طولانی مدت برای شما دردسرساز نخواهد بود. نسخه‌ی بلوتوث این هدفون ۵.۰ بوده و محدوده عملکرد این هدفون‌ ۱۰ متر خواهد بود و برای دور شدن از دستگاه خود دچار مشکل نخواهید شد. عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی ۵ ساعت بوده؛ در حالت استندبای ۱۰۰ ساعت و زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه ۲ ساعت است.
 
هدفون بی‌سیم کلومن مدل KB-G210 با طراحی جذاب و کاربردی خود، یکی از محصولات با‌کیفیت موجود در بازار است. طراحی یقه‌ای در نظر گرفته شده برای این محصول امکان استفاده راحت را برای کاربر به‌همراه دارد. دو گوشی در نظر گرفته شده از نوع تو گوشی برای این هدفون هم طراحی جالب و کاربردی دارد. این طراحی به نحوی است که به خوبی درون گوش قرار می‌گیرد و به‌راحتی از گوش خارج نمی‌شود. همین امر سبب خواهد شد تا این هدفون گزینه مناسبی برای استفاده در حین ورزش و پیاده‌روی باشد. متریال نرم و مناسب در نظر گرفته شده برای گوشی‌ها هم سبب شده تا در استفاده طولانی مدت، مشکلی برای گوش به‌ همراه نداشته باشد. دکمه در نظر گرفته شده برای مدیریت پخش موسیقی و تماس‌های ورودی هم در محل مناسبی قرار گرفته‌اند که امکان دسترسی بسیار خوبی دارند. گوشی‌های این هدفون با توجه به قابلیت مغناطیسی که دارند با اتصال به‌یکدیگر شرایط استفاده مناسب و راحتی را برای کاربر به‌همراه دارد. نحوه طراحی گوشی‌های این هدفون نه‌تنها استفاده‌ای آسان و بدون مشکل را برای کاربر به‌همراه دارد. بلکه با قرار‌گیری مناسب در گوش، تا میزان قابل توجهی نویز‌های موجود در محیط را کاهش می‌دهد و در نهایت خروجی صدای با‌کیفیت و قابل قبولی را شاهد خواهید بود. شما می‌توانید این محصول باکیفیت کلومن را با قیمت ۳۵۹,۰۰۰ تومان خریداری نمایید.
 
۸. هندزفری بلوتوثی لنوو مدل QT81
در لیست محبوب‌ترین و پربازدیدترین هدفون‌های بی‌سیم این هفته ما شاهد حضور محصولی از شرکت لنوو هستیم. معرفی می‌کنیم؛ هندزفری بلوتوثی لنوو مدل QT81. این محصول که سومین تجربه‌ی حضور خود را در لیست محصولات محبوب سپری می‌کند، خود را در رده‌ی هشتم این لیست می‌بیند. طراحی هندزفری Lenovo QT81 به شکلی است که حالت تو گوشی دارد و آن را به گونه ای طراحی کرده اند که با قرار دادنش در گوش، حجم کوچکی از QT81 دیده می شود که همین امر نشان از فرم ساختاری بسیار مطلوب و ابعاد کوچک آن دارد؛ این فرم از ظاهر هندزفری، سبب شده تا به راحتی از گوش خارج نشود و فعالیت‌هایی مثل ورزش کردن یا امور مختلفی که جنب و جوش زیادی دارند هم به هر ترتیبی که صورت می‌گیرند باعث خارج شدن ایرفون ها از گوش نشوند. وزن هر کدام از ایرفون ها بسیار کم است که به همین واسطه می‌توانید مدت طولانی‌تری را از هندزفری‌ها استفاده نمایید و باعث خستگی شما نشوند.
 
گفتنی است که وزن هر کدام از ایرفون‌ها حدود ۳.۸ گرم است و در مقایسه با بسیاری از هندزفری‌های دیگر از وزن کمتری برخوردار است که در نهایت استفاده از آن را بسیار راحت می‌کند. داخل داک شارژ Lenovo QT81 یک پنل نمایشگر قرار داده شده که به شما وضعیت شارژ هندزفری‌ها و داک شارژ را بصورت درصدی نمایش می‌دهد، به همین جهت می‌توانید به خوبی متوجه آن شوید که چه زمانی باید هندزفری را به شارژ زده و باتری آن را شارژ نمایید. این طراحی به خوبی به شما کمک می کند تا بتوانید استفاده برنامه ریزی شده تری را از هندزفری داشته باشید.
 
روی داک شارژ یک پورت تایپ سی قرار داده شده است که می‌توانید با استفاده از آن به شارژ کردن هندزفری پرداخته و آن را در مدت حدوداً ۲ ساعت شارژ نمایید. یکی از قابلیت‌های بسیار جذابی که روی این هندزفری گنجانده شده یک پورت یو اس بی است که در واقع توجیهی کافی برای باتری بزرگ داک شارژ است. با داشتن این هندزفری شما می‌توانید در زمان‌های ضروری از داک شارژ آن بعنوان یک پاوربانک استفاده کنید و گوشی خود را به این پورت USB متصل کنید. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۳۷۵,۰۰۰ تومان خریداری نمایید.
 
۹. هدفون مخصوص بازی کیو سی وای مدل QCY G1
رده‌ی نهم لیست محبوب‌ترین و پربازدیدترین هدفون‌های بی‌سیم این هفته در اختیار محصولی از شرکت کیو سی وای قرار دارد. معرفی می‌کنیم؛ هدفون گیمینگ کیو سی وای مدل QCY G1. شرکت QCY (زیرمجموعه شرکت شیائومی) در سال ۲۰۰۹ تأسیس شد. این شرکت دارای یک فروشگاه آنلاین بزرگ در چین است که محصولات خود یعنی انواع هندزفری بلوتوثی را جهت فروش در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شرکت QCY در زمینه تعامل با دیگر شرکت‌های دنیا نیز زبانزد بوده و با شرکت‌هایی همچون سامسونگ، موتورولا، میتسوبیشی، موراتا همکاری کرده است. هندزفری QCY G1 45ms Low Latency Gaming Earbuds محصولی از شرکت معروف QCY بوده که مخصوص گیمرها طراحی و ساخته شده است. این هندزفری علاوه بر کارکرد، زیبایی خاصی نیز دارد. QCY برای راحتی استفاده و کنترل این هدفون بی‌سیم اپلیکیشنی دارد که کاربران اندرویدی و iOS می‌توانند با نصب آن روی گوشی هوشمند خود ضمن استفاده از قابلیت‌های کاربردی، راحت‌تر آن را کنترل نمایند.
 
یکی از ویژگی‌های هندزفری G1 افکت گیمینگ است که بهترین تجربه‌ی بازی را به کاربران ارائه می‌دهد. با این ویژگی صدای ماشین‌ها، ابزارها و حتی قدم‌های دشمنان خود در بازی به‌راحتی قابل احساس است. البته خود شرکت نیز این قابلیت را تنها برای بازی پیشنهاد می‌کند و در زمان استفاده‌های دیگر بهتر است در حالت گیمینگ (Gaming Mode) نباشد. هندزفری QCY G1 یک محصول با طراحی زیبا و تکنولوژی روز دنیا است. شرکت QCY در زمینه تولید قطعات صوتی در دنیا پیشرو بوده و شرکت‌های بزرگی همچون سامسونگ نیز با او همکاری دارند. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد محصول جدید شرکت QCY کمترین تاخیر ارسال صدا و طراحی زیبا برای گیمینگ است. در مجموع می‌توان گفت با افکت گیمینگ تعبیه شده در این هندزفری برای افرادی که گیمر هستند این محصول خرید بسیار خوبی خواهد بود. کاربران می‌توانند این محصول را با قیمت ۷۳۱,۰۰۰ تومان خریداری نمایند.
 
۱۰. هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Earphone 2 Basic
رتبه‌ی دهم لیست محبوب‌ترین هدفون بی‌سیم این هفته‌ را نماینده‌‌ای از شرکت شیائومی در اختیار دارد. معرفی می‌کنیم؛ هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Earphone 2 Basic. این محصول شرکت شیائومی که ششمین تجربه‌ی حضور خود را در لیست محبوب‌ترین‌ها سپری می‌کند، از قابلیت‌های بسیار خوبی بهره می‌برد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم. هندزفری بلوتوث شیائومی مدل Earphones 2 basic از طراحی مشابه ایرپادز اپل بهره می‌برد و قسمت سری آن به‌صورت داخل گوش یا In-Ear طراحی شده است. این موضوع باعث شده تا هندزفری به خوبی درون کانال گوش قرار گرفته و در اثر تکان دادن سر یا جابجایی ناگهانی از جای خود خارج نشود. بدنه‌ی این هندزفری از جنس پلاستیک بسیار با کیفیت و چگالی بالا ساخته شده و هر کدام از ایربادها تنها ۴.۷ گرم وزن دارند.
 
شیائومی در هندزفری بلوتوث شیائومی مدل Earphones 2 basic از دو میکروفون اختصاصی استفاده کرده است تا در هنگام مکالمات صوتی به‌خوبی سروصدای محیط را کاهش دهند و تجربه بهتری را برای هر دو طرف مکالمه به ارمغان آورد. این دو میکروفون از حساسیت بالایی برخوردارند و سرعت واکنش‌دهی بالایی را نسبت به تغییرات سروصدای محیط ارائه می‌دهند. طراحی هندزفری کاملا بی‌سیم انجام شده تا کاربر هنگام استفاده هیچ‌گونه محدودیتی را تجربه نکند. شما می‌توانید بدون هیچ وابستگی، از هندزفری سمت چپ یا راست به‌صورت مجزا یا در صورت تمایل به‌صورت استریو استفاده کنید.
 
در هر لحظه امکان سوئیچ کردن بین حالت تک و جفت را دارید و اتصال بی‌سیم مبتنی بر فناوری بلوتوث ۵.۰، سرعت و پایداری بالایی را ارائه می‌دهد. این هندزفری بلوتوث از پروتکل‌های AVRCP، A2DP، HFP، HSP و BLE پشتیبانی می‌کند و تا فاصله ۱۰ متری امکان برقراری اتصال با گوشی‌های هوشمند اندرویدی و آیفون‌های اپل را میسر می‌کند. علاوه بر این، یک حسگر مجاورت در هندزفری بلوتوث شیائومی مدل Earphones 2 basic به‌کار رفته تا در صورتی که هندزفری را از گوش خود خارج کردید، پخش موسیقی به‌صورت خودکار متوقف و زمانی که مجددا هندزفری را در گوش خود قرار دادید، پخش موسیقی ادامه پیدا کند. این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد تا بدون هیچ محدودیت و مزاحمتی به‌خوبی با اطرافیان خود نیز تعامل داشته باشد. درایور دینامیک ۱۴.۲ میلی‌متری به‌کار رفته در این هندزفری بی‌سیم از یک دیافراگم کامپوزیتی بزرگ با انعطاف‌پذیری بالا بهره می‌برد تا تمام فرکانس‌های صوتی بدون اعوجاج و با شفافیت بالا پخش شوند. شما می‌توانید این محصول باکیفیت را با قیمت ۵۰۶,۰۰۰ تومان خریداری کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.