فناوری اطلاعات

June 20, 2022
18:36 دوشنبه، 30ام خردادماه 1401
کد خبر: 136869

رونمایی از محصولات منتخب شرکت‌های فناور در مشهد مقدس

با حضورمعاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، و رؤسای سازمان های آموزش فنی و حرفه ای و نظام صنفی رایانه ای کشور، از محصولات منتخب شرکت‌های فناور پارک فاوا در مشهد رونمایی شد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به نقل از اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان‌رضوی، با حضور سید محمدامین آقامیری معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از مدیران کشوری و استانی، از محصولات منتخب شرکت‌های فناور پارک فاوا واقع در ساختمان اقتصاد دیجیتال استان خراسان‌رضوی رونمایی شد.
آقا میری ضمن بازدید از محصولات شرکت های فناور، با پیشرفت‌های بخش فناوری و نوآوری در حوزه کسب‌وکارهای نوپا و ظرفیت‌های ایجاد شده توسط شرکت‌های عضو پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات خراسان رضوی آشنا و بر لزوم حمایت همه جانبه از فعالیت‌های کارآفرین و دانش‌بنیان در راستای تحقق شعار سال تاکید کرد.
 
وی با اشاره به ظرفیت‌های حوزه فناوری اطلاعات، اولویت اصلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را پیشرفت شبکه ملی اطلاعات معرفی کرد و سه محور توسعه صادرات فناوری اطلاعات، گسترش فناوری در دیگر صنایع و بومی‌سازی خدمات و محصولات حوزه فناوری اطلاعات را از اولویت‌های حمایتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دانست.
 
بر اساس این گزارش، پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات مشهد با سرمایه‌گذاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از سال 1397 در محل ساختمان پست ‏بانک این استان، آغاز به کار کرد؛ این ساختمان با زیربنایی 3000 متر مربع و در 10 طبقه به صورت کامل در اختیار شرکت‌‏های عضو قرار داشته و در حال حاضر، شش شرکت فناور در این سایت فعالیت دارند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.