رمز ارز

فناوری اطلاعات

June 22, 2022
12:41 چهارشنبه، 1ام تیرماه 1401
کد خبر: 136926

ایلان ماسک دلیل تعدیل نیروی تسلا را رکود اقتصادی آمریکا اعلام کرد

ایلان ماسک در یک گفتگوی زنده اعلام کرد که رکود اقتصادی آمریکا دلیلی برای تعدیل نیرو در شرکت خودروسازی تسلا است.
به گزارش رویترز، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا گفت که  تعدیل 10 درصدی نیروهای این شرکت طی سه ماه آینده اتفاق خواهد افتاد. پیش تر ثروتمندترین فرد جهان،‌ رکود اقتصادی در آمریکا را پیش بینی کرده بود.
 
ماسک در یک سخنرانی در مجمع اقتصادی قطر به میزبانی بلومبرگ گفت که این تعدیل نیرو تنها شامل کارگران حقوق بگیر می شود، یعنی کاهش ۳.۵ درصدی در کل نیروی کار، تغییراتی که او آن را غیر مادی توصیف کرد.
 
ماسک درخصوص دورنمای رکود اقتصادی در ایالات متحده ابراز نگرانی کرد. او گفت که این امر قطعی نیست، اما به نظر محتمل است.
 
در ایمیل دوم ژوئن ماسک به مدیران تسلا آمده که او احساس بسیار بدی در مورد اقتصاد آمریکا دارد و این شرکت باید حدود ۱۰ درصد کارکنان خود را کاهش دهد و تمام استخدام‌ها را در سراسر جهان متوقف کند.
 
او روز سه‌شنبه گفت که تسلا امیدوار است به جای کارمندان با حقوق ثابت، تعداد کارگران روزمزد را افزایش دهد.
 
او همچنین گفت که در بازار ارز دیجیتال باقی خواهد ماند و قصد دارد شخصاً از دوج کوین پشتیبانی کند. این رمز ارز امسال بسیار نوسان داشته، اما بیت کوین پس از اعلام تسلا در فوریه سال گذشته مبنی بر خرید 1.5 میلیارد دلار از این ارز و پذیرفتن آن به عنوان پرداخت برای وسایل نقلیه، افزایش ارزش داشته است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.