رسانه‌های اجتماعی

June 22, 2022
19:25 چهارشنبه، 1ام تیرماه 1401
کد خبر: 136948

اولتیماتوم اینستاگرام و فیس‌بوک به اینفلوئنسرها/ از 2024 درآمدتان تقسیم می‌شود

متا اعلام کرد تولیدکنندگان محتوا در فیسبوک و اینستاگرام فقط یک سال دیگر فرصت دارند تا بدون اینکه متا از درآمد آنها کم کند، از این پلتفرم‌ها درآمدزایی کنند.
به گزارش انگجت، تولیدکنندگان محتوا در اینستاگرام و فیسبوک یک سال دیگر فرصت دارند تا بدون اینکه متا از درآمد آنها کم کند، از این پلتفرم ها درآمدزایی کنند.
 
مارک زاکربرگ روز سه شنبه اعلام کرد که متا تا سال ۲۰۲۴ هرگونه تقسیم درآمد را متوقف خواهد کرد. پیش تر این شرکت گفته بود این تصمیم تا سال ۲۰۲۳ اجرایی خواهد شد.
 
تولیدکنندگان محتوا از راه رویدادهای آنلاین پولی، اشتراک‌ها، خبرنامه‌ها و نشان‌هایی که در جریان پخش زنده فروخته می‌شوند، درآمدزایی می کنند. البته متا در ماه های اخیر روش های کسب درآمد را افزایش داده تا کاربران کمتر به سمت تیک تاک بروند.
 
علاوه بر این زاکربرگ گفته که کاربران بیشتری می توانند واجد شرایط کسب درآمد از فیسبوک و اینستاگرام و قسمت های مختلف آن مثل ریلز شوند. یکی از راه های کسب درآمد، پاداش نقدی ریلز است که کاربران می توانند با به اشتراک گذاری ویدئوهای کوتاه در این دو پلتفرم کسب درآمد کنند.
 
متا همچنین در حال گسترش پشتیبانی خود از NFT ها در اینستاگرام است که آزمایش آن را از ماه گذشته آغاز کرد. اکنون، این ویژگی برای افراد بیشتری در دسترس خواهد بود. البته متا هنوز تعداد دقیق افرادی که به این قابلیت دسترسی خواهند داشت را اعلام نکرده است.
 
گفتنی است که متا اکنون روی رقابت با تیک تاک تمرکز کرده و در تلاش است تا از مهاجرت اینفلئونسرها به این پلتفرم جلوگیری کند و در همین راستا مشغول کار روی فید تمام صفحه مشابه تیک تاک برای اینستاگرام است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.