رسانه‌های اجتماعی

June 25, 2022
12:54 شنبه، 4ام تیرماه 1401
کد خبر: 136987

اسپاتیفای با قابلیت Live Events Feed برگزاری کنسرت‌ها را اطلاع‌رسانی می‌کند

اسپاتیفای با امکان برگزاری مجدد کنسرت‌ها در کشورهای مختلف، تصمیم گرفته قابلیت جدید «Live Events Feed» را جایگزین Concert Hub کند. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد رویدادها و کنسرت‌های مربوط به هنرمندان مورد علاقه‌شان در اطراف خود را مشاهده کنند و می‌توان آن را به عنوان راهی برای شخصی‌سازی اسپاتیفای با توجه به علایق کاربران درنظر گرفت.
 
اسپاتیفای این روزها فعالیت زیادی دارد و سعی می‌کند به بخش‌های مختلف اپ خود قابلیت‌های جدیدی اضافه کند. این سرویس استریم موسیقی همچنین پیش‌تر اعلام کرد که وارد دنیای متاورس هم می‌شود. اکنون قابلیت جدید این اپ قرار است برای بهبود تجربه استفاده از رویدادهای زنده در دسترس مشترکان قرار بگیرد.
 
اطلاع‌رسانی رویدادها با قابلیت جدید اسپاتیفای
 
گزارش شده که اسپاتیفای می‌خواهد با این اقدامات در راستای بهبود و تغییر در تجربه شرکت در رویدادهای زنده هنرمندان سراسر جهان قدم بردارد. این کمپانی اعلام کرده که می‌خواهد با افزودن ویژگی جدید درون اپ، رویدادها را به طور گسترده‌تری به اطلاع کاربران برساند. در واقع این موضوع باعث می‌شود که کاربران بتوانند بهتر از همیشه در اسپاتیفای به موسیقی‌ها و رویدادهای زنده گوش فرا دهند.
 
اسپاتیفای برای اولین بار ویژگی مشابه مشاهده و جستجو در مورد رویدادهای زنده را در سال 2015 در دسترس قرار داد. این ویژگی از طریق شناسایی علاقه‌مندی‌ها و فعالیت‌های هر کاربر، به وی پیشنهادات مخصوصی می‌دهد. البته شرکت در رویدادها، بستگی به رایگان یا پولی بودن آن هم دارد. اگر رویداد مورد علاقه شما پولی باشد، باید بلیط مخصوص خریداری کنید تا وارد آن شوید.
 
هرچند باید بگوییم که پیش‌تر ویژگی Concert Hub چندان موفق ظاهر نشده بود و برای همین است که Spotify فید Live جدیدش را به‌زودی در دسترس قرار می‌دهد. به نظر می‌رسد که پیش‌تر کاربران چندان در این بخش فعالیت مستمری نداشته‌اند و حتی از هنرمندان حمایت نمی‌کرده‌اند. اطلاع‌رسانی نه‌چندان خوب در Concert Hub یکی دیگر از دلایل عدم موفقیت قابل‌توجه آن بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.