تلفن همراه

گوشی

July 18, 2022
15:41 دوشنبه، 27ام تیرماه 1401
کد خبر: 137594

گلکسی S23 اولترا از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی جدیدی بهره خواهد برد

به‌نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد از حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی جدیدی که هنوز معرفی نشده است در دوربین اصلی گلکسی S23 اولترا استفاده کند.
 
افشاگر معروف Ice Universe جزئیاتی درمورد نسل بعدی پرچم‌دار سامسونگ یعنی گلکسی S23 اولترا منتشر کرده که نشان می‌دهد این گوشی از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد؛ البته حسگر دوربین اصلی این گوشی هنوز معرفی نشده است.
 
گلکسی S22 اولترا به‌دلیل عملکرد بسیار خوب دوربین، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است و این شرایط باعث می‌شود سامسونگ با وسواس بیشتری روی دوربین پرچم‌دار سال آینده‌ی خود کار کند زیرا باید کیفیت بهتری نسبت به نسل کنونی آن ارائه دهد. اکنون اطلاعات جدیدی به‌دست آمده است که نشان می‌دهد گلکسی S23 اولترا احتمالاً می‌تواند چنین کیفیتی را ارائه دهد.
براساس اطلاعاتی که Ice Universe فاش کرده، گلکسی S23 اولترا از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. این افشاگر اشاره کرده که حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی جدید این دوربین هنوز معرفی نشده است. NotebookCheck اشاره می‌کند، درحال‌حاضر فقط دو حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی موبایلی دربازار وجود دارد که هر دو آن‌ها (ISCOCELL HP1 و HP3) ساخت سامسونگ است؛ HP3 یک حسگر میان‌رده محسوب می‌شود و HP1 به‌عنوان حسگر پرچم‌دار روی گوشی‌های رده‌بالایی مثل موتورولا Moto Edge 30 اولترا یا X30 Pro ارائه خواهد شد. درواقع این افشاگر تأیید کرده که سامسونگ در دوربین اصلی گلکسی S23 Ultra از حسگر HP1 استفاده نخواهد کرد.
 
اگرچه درحال‌حاضر نمی‌توان با اطمینان درمورد مشخصات احتمالی حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی دوربین اصلی نسل بعدی پرچم‌دار گلکسی S سامسونگ صحبت کرد، اما انتظار می‌رود از حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی 1/1.22 اینچی HP1 که در موتورولا Moto Edge 30 اولترا به‌کار رفته است، عملکرد بهتری ارائه دهد. شیائومی 12S اولترا نیز اوایل ماه جاری معرفی شد که دوربین اصلی آن از حسگر یک اینچی IMX9898 سونی بهره می‌برد و این احتمال وجود دارد که سامسونگ نیز حسگر جدیدی برای رقابت با این سنسور، معرفی کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.