تلفن همراه

گوشی

August 1, 2022
19:32 دوشنبه، 10ام مردادماه 1401
کد خبر: 138009

تصاویر جدید قاب محافظ هواوی میت 50، طراحی دایره‌ای دوربین پشتی بزرگ آن را تأیید می‌کنند

تصویر جدیدی از قاب‌های محافظ گوشی هوشمند هواوی Mate 50 فاش شده است که طراحی دوربین پشتی آن را نشان می‌دهد و با رندرهایی که اخیراً از این دستگاه منتشر شده است نیز مطابقت دارد.
با نزدیک‌تر شدن به تاریخ معرفی سری هواوی میت ۵۰، شاهد انتشار تصاویری از محافظ صفحه‌نمایش و قاب‌های محافظ این محصول هستیم. رندرهای جدید این گوشی‌ها نیز نشان می‌دهند که به دوربین پشتی بزرگی مجهز خواهند شد.
 
با توجه به تصویر جدید کاور میت ۵۰ پرو که در ویبو منتشر شده، طراحی دایره‌ای دوربین پشتی این دستگاه بار دیگر تأیید می‌شود. جزیره‌ی دوربین این گوشی شامل حفره‌هایی است که محل قرارگیری دوربین‌ها و همچنین فلش LED آن را نشان می‌دهد. به‌طور کلی، ابعاد این بخش بزرگ به‌نظر می‌رسد و بخش قابل‌توجهی از پنل پشتی آن را به‌خود اختصاص داده است.
 
تصویر فاش‌شده از قاب محافظ Mate 50 Pro همچنین ظاهر گرد لبه‌ی سمت چپ و راست دستگاه را تأیید می‌کند. درحال‌حاضر هیچ اطلاعاتی درمورد دوربین‌های پرچم‌دار بعدی هواوی دردسترس نیست، اما انتظار می‌رود این سری از گوشی‌های غول فناوری چینی با فناوری تصویربرداری XMAGE عرضه شوند. علاوه‌براین، طبق گزارش HuaweiCentral، احتمال دارد امسال شاهد ارائه‌ی نسخه‌ی پروپلاس سری میت ۵۰ نباشیم، بنابراین این سری از محصولات هواوی می‌تواند شامل میت ۵۰ استاندارد، میت ۵۰ پرو و نسخه‌ی ویژه‌ی Mate 50 RS Porche Desing باشد.
 
گفته می‌شود سری میت ۵۰ با فناوری‌های ارتقایافته‌ی تصویربرداری، می‌توانند روند عصر جدید دوربین‌های موبایلی را ادامه دهند. اطلاعاتی که قبلاً درمورد این گوشی‌ها فاش شده نشان می‌دهد دوربین آن‌ها نسبت به سری P50 عملکرد بهتری ارائه خواهد داد. بااین‌حال، هواوی هنوز تاریخ معرفی پرچم‌داران بعدی خود را اعلان نکرده است، اما طبق گزارش‌های موجود، این محصولات احتمالاً در ماه سپتامبر رونمایی خواهند شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.