تلفن همراه

گوشی

August 10, 2022
18:39 چهارشنبه، 19ام مردادماه 1401
کد خبر: 138211

تولید انبوه و تحویل سری آیفون 14 طبق برنامه پیش می‌رود

تحلیلگر سرشناس امور اپل می‌گوید تولید انبوه آیفون 14 بدون مشکل پیش می‌رود. او همچنین گفته ایرپاد پرو 2 درگاه قدیمی خود را حذف می‌کند.
 
«مینگ-چی کو»، تحلیلگر سرشناس مسائل اپل می‌گوید تولید سری آیفون 14 با مشکل خاصی در زنجیره تامین روبرو نیست و زمان‌بندی تولید انبوه و تحویل دستگاه‌ها طبق برنامه پیش می‌رود. او همچنین اعلام کرده که نسل دوم ایرپاد پرو همچنان با پورت شارژ لایتنینگ برای کیس به بازار می‌آید و خبری از درگاه USB-C نخواهد بود.
 
مینگ-چی کو چند روز پیش در گزارشی گفت تولید آیفون 14 به‌صورت همزمان در هند و چین شروع می‌شود و اپل به تامین‌کنندگان خود هشدار داده که پکن ممکن است در تلافی بازدید «نانسی پلوسی» از تایوان از آن‌ها انتقام بگیرد. پلوسی در سفر خود با تعدادی از تامین‌کنندگان اپل از جمله TSMC و پگاترون دیدار داشت.
 
از آن زمان تاکنون گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر این که ممکن است جلوی ارسال محصولات این شرکت‌ها به اپل گرفته شود. حالا اما آقای کو می‌گوید همه‌چیز به خوبی و طبق برنامه پیش می‌رود. با این حساب، باید منتظر باشیم تا خانواده آیفون 14 به عنوان ستاره مراسم سپتامبر این شرکت در چهار مدل معرفی شود. مدل‌های پرو به احتمال زیاد از تراشه جدید A16 استفاده خواهند کرد که در این مطلب پیش‌بینی‌هایی را درباره آن برای شما ارائه کرده بودیم.
 
ایرپاد پرو 2 درگاه لایتنینگ خواهد داشت
از سوی دیگر، این تحلیلگر مشهور می‌گوید ایرپاد پرو 2 در ادامه سال جاری میلادی عرضه می‌شود و در کیس شارژ خود درگاه لایتنینگ خواهد داشت. مینگ-چی کو پیش‌بینی کرده که در سال 2023 همه مدل‌های ایرپاد بالاخره به درگاه USB-C مجهز می‌شوند.
 
طبق شایعات، نسل دوم ایرپاد پرو به قابلیت‌های جدیدی مجهز می‌شود. برای مثال تراشه H1 آن ارتقا خواهد یافت و باید منتظر پشتیبانی از پخش صداهای بی‌اتلاف (Lossless) باشیم. به‌علاوه، حسگرهای حرکتی هم به‌روز می‌شوند تا به احتمال زیاد از قابلیت‌های ورزشی پشتیبانی کنند.
 
اگرچه قبلا گفته شده بود که اپل طراحی‌های جمع‌وجورتری را برای ایرپاد پرو بعدی آزمایش کرده و می‌خواهد دسته‌های بادها را حذف کند، اما شایعات جدیدتر می‌گویند این محصول قرار نیست از نظر ظاهری تفاوت قابل توجهی با نسل قبلی داشته باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.