تلفن همراه

گوشی

لوازم جانبی

August 17, 2022
13:02 چهارشنبه، 26ام مردادماه 1401
کد خبر: 138347

وان پلاس هدفون ۳/۵ میلی‌متری خود با نام Nord Wired را عرضه کرد

درحالی‌که هدفون‌های بهره‌مند از جک ۳/۵ میلی‌متری در حال انقراض هستند، وان پلاس محصول جدیدش را با این فناوری روانه‌ی بازار کرد.
وان پلاس هدفون ۳/۵ میلی‌متری Nord Wired را در وب‌سایت خود رونمایی و عرضه کرد. همان‌گونه که از نام این محصول مشخص است، هدفون مذکور از جک ۳/۵ میلی‌متری بهره می‌برد که می‌تواند با بعضی از گوشی‌های جدید شرکت وان پلاس با نام مشابه به‌کار گرفته شود. هدوفن جدید وان پلاس همچون برخی دیگر از محصولات صوتی این شرکت از طراحی مغناطیسی بهره می‌برد.
 
اگرچه گوش‌کردن به موسیقی با جک هدفون به‌تدریج در حال منقرض‌شدن است، وان پلاس گوشی‌های جدیدی را از سری Nord وارد بازار کرده است که از سنت‌های پیشین دنیای فناوری همچون نوآوری جدید استفاده می‌کنند. سری نورد وان پلاس برای اتصال هدفون به جک ۳/۵ میلی‌متری وابسته‌اند که اکنون با عرضه‌ی هدفون Nord Wired Earphones 3.5mm این نیاز برطرف شده است.
وان پلاس که هدفون جدیدش را با هدف فروش بهتر همنام با گوشی‌های سری نورد نام‌گذاری کرده، از کابل ۱/۲ متری در آن بهره برده است. سایر مشخصات این هدفون به‌جز فرکانس پاسخ‌گویی ۲۰ تا ۲۰ هزار هرتزی و درجه حسایت ۱۰۶±۲ دسیبلی و درایورهای ۹.۲ میلی‌متری تقریباً معمولی است.
 
در‌مقایسه‌با Nord Wired، هدفون بسیار قدیمی‌تر MDR-E9LPs سونی فرکانس پاسخ‌گویی ۱۸ تا ۲۲ هزار و حساسیت ۱۰۴ دسیبلی و درایورهای ۱۳.۵ میلی‌متری داشت. بااین‌حال، هدفون جدید وان پلاس نشان مخصوص این شرکت با نام CD design روی پوسته‌ی بیرونی خود دارد و از طراحی مغناطیسی استفاده می‌کند که امکان مدیریت راحت‌تر آن‌ها را در زمانی‌که استفاده نمی‌شوند، فراهم می‌کند.
همچنین، این هدفون از درجه‌ی حفاظت رسمی IPX4 و کنترل‌کننده‌های فیزیکی روی کابل و دکمه‌های صدا بهره‌مند است. درحال‌حاضر، هدفون Nord Wired را می‌توان از فروشگاه‌های اینترنتی وان پلاس در اروپا و بریتانیا با قیمت ۱۹.۹۹ یورو یا ۱۹.۹۹ پوند خرید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.