باندپهن

باندپهن ثابت

September 13, 2022
13:07 سه شنبه، 22ام شهریورماه 1401
کد خبر: 138957

بید خام: امید به تقویت برند مخابرات با اصلاح تعرفه ها

مدیرکل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: امیدواریم با اصلاح حداقلی تعرفه ها بتوانیم برای تقویت برند شرکت گام های اساسی برداریم.
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایرن، بیدخام؛ با اعلام مطلب فوق، اظهار داشت: در طول ۱۲ سال گذشته با راکد بودن تعرفه های ارتباطات ثابت، برند و ذی نفعان شرکت مخابرات ایران آسیب بسیار زیادی دیدند که امید است با این اصلاح حداقلی تعرفه ها، با تامین منابع مالی لازم، شرکت بتواند تا حدودی پاسخگوی ذی نفعان خود باشد.
 
وی افزود: در این سال ها، مردم، مشتریان، دولت، سهامداران و کارکنان، با توجه به اینکه منابع لازم تامین نشد؛ آسیب های زیادی دیدند. در حوزه مشتریان، آسیب زیادی به ارایه سرویس های مخابراتی خورد. شرکت نتوانست در بخش خدمات قبل، حین و بعد از فروش به مشتریان و ارایه سرویس های جدید مناسب با تقاضای مشتریان، موفق باشد.
 
بیدخام، به آسیب ها و مسائل نیروی انسانی اشاره کرد و گفت: چه کارکنان رسمی و چه کارکنان پیمانکار و قراردادی مان وچه بازنشستگان شرکت همگی آسیب دیدند و مخابرات نتوانست منابع مالی لازم برای پرداخت مطالبات آنها را تامین کند و پاسخگوی این عزیزان نبودیم که امیدوارم با اصلاح تعرفه ها شرکت بتواند منابع مالی لازم برای تامین و پرداخت مطالبات این عزیزان را فراهم کند.
 
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران همچنین اظهار داشت: نظر ذی نفعان عملا به شرکت مخابرات ایران، نگرش منفی ای است که امیدواریم از این پس با بازنگری و مدیریت صحیح در کسب و کار، بتوانیم تا حدودی نگرش ذی نفعان را تغییر داده و حوزه برندینگ، برند شرکت مخابرات ایران را به قدرت سابق برگردانیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.