تلفن همراه

گوشی

September 20, 2022
14:17 سه شنبه، 29ام شهریورماه 1401
کد خبر: 139037

پوستر فاش‌شده از شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو، طراحی این گوشی‌ها را به نمایش می‌گذارد

پوستر جدیدی از سری شیائومی ۱۳ فاش‌ شده است که ظاهر جلو و پشتی این دو گوشی را به‌نمایش می‌گذارد. طبق شایعات این محصولات احتمالاً با نمایشگر OLED و پشتیبانی از شارژ ۱۰۰ وات عرضه خواهند شد.
 
روز گذشته تصویری از شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو فاش شد که طراحی بخش جلویی این گوشی‌ها را نشان می‌دهد. این پوستر همچنین بخشی از نمای پشتی این گوشی‌ها را به ما ارائه می‌دهد. البته باید اشاره کنیم که واقعی بودن این عکس هنوز تأیید نشده است و به‌همین دلیل نباید با اطمینان کامل درمورد آن نظر داد.
 
با توجه به پوستر فاش‌شده به‌نظر می‌رسد شیائومی ۱۳ پرو از نمایشگر خمیده بهره خواهد برد، درحالی‌که مدل استاندارد این دستگاه به نمایشگر تخت مجهز شده است. ظاهراً دکمه‌های تنظیم صدا و کلید پاور نیز در لبه‌ی سمت راست این دو گوشی تعبیه شده‌اند.
 
به گزارش Gizmochina، ماژول دوربین پشتی سری شیائومی ۱۳ طراحی مستطیلی دارد که شامل یک دوربین اصلی با ابعاد بزرگ است که شاید از حسگر یک اینچی بهره ببرد. دو دوربین دیگر به‌همراه یک فلش LED، سیستم دوربین اصلی این گوشی‌ها را تکمیل می‌کند.
طبق شایعاتی که درمورد سری شیائومی ۱۳ منتشر شده است، مدل استاندارد این گوشی از صفحه‌نمایش ۶٫۳۶ اینچی OLED با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد. ازطرف دیگر، احتمالاً شیائومی ۱۳ پرو به نمایشگر ۶٫۷ اینچی OLED با وضوح 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد.
 
دوربین پشتی شیائومی ۱۳ احتمالاً شامل دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین سوم ناشناخته خواهد بود. همچنین گفته می‌شود شیائومی ۱۳ پرو احتمالاً از دوربین پشتی سه‌گانه‌ی ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. انتظار می‌رود این گوشی‌ها با تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 روانه‌ی بازار شوند. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این دو دستگاه می‌توان به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع سیمی ۱۰۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات اشاره کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.