باندپهن

باندپهن ثابت

September 30, 2022
20:34 جمعه، 8ام مهرماه 1401
کد خبر: 139221

سلطانی: شفافیت و سهولت در پاسخگویی به مشتریان از اولویت های مخابرات است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: این شرکت به عنوان یکی از مهم ترین شرکت های خدمات رسان به مردم، سامانه بیلینگ تجاری مشتریان را باهدف شفافیت و سهولت در پاسخگویی به مشتریان و با توانایی متخصصان این شرکت ایجاد کرد.
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، سلطانی مدیرعامل این شرکت در این مراسم که با حضور معاونین ستادی و مدیران منطقه البرز و ارتباط ویدیوکنفرانسی با مدیران مخابرات مناطق، دوشنبه ۴ مهرماه ۱۴۰۱ برگزار شد، ضمن بیان این مطلب گفت: یکی از مهم ترین سیاست های راهبردی، پیاده سازی برنامه های توسعه ای در شرکت است با توجه به اینکه زیر ساخت های لازم برای ایجاد چنین سامانه هایی چندان مهیا نیست اما متخصصان این شرکت با تکیه بر توان داخلی و در راستای کاهش وابستگی به شرکت های بیرونی این سامانه را طراحی و ایجاد کردند.
 
سلطانی با اشاره به ضرورت برنامه ریزی دقیق در مدیریت هزینه ها درمجموعه شرکت مخابرات از همه مدیران خواست تا فضا را برای تبلور استعدادها و توانایی نیروهای متخصص فراهم کنند.
 
وی با بیان اینکه ایجاد چنین سامانه هایی با وجود مزیت های بسیار با تکیه بر توان درون سازمانی برای نیل به اهداف شرکت و در جهت تکریم مشتریان مایه بسی مباهات است گفت: از همه همکاران متعهد ی که برای طراحی و پیاده سازی این سامانه تلاش کردند صمیمانه قدردانی می کنم.
 
در ادامه این مراسم زارعیان، معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران نیز ضمن تشریح مزیت های سامانه بیلینگ تجاری مشتریان ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی سامانه های این چنینی شاهد افزایش رضایت مشتریان خواهیم بود.
 
وی از مزایای این سامانه به سهولت دسترسی مشتریان به صورتحساب همه دوره‌ها اشاره کرد گفت: مشتریان شرکت مخابرات ایران می‌توانند برای دریافت صورت‌حساب همه دوره های تلفن ثابت خود به نشانی tci.ir مراجعه کرده و در قسمت مخابرات من مشاهده کنند.
 
زارعیان از دیگر مزایای این سامانه به شفافیت در صورت‌حساب، کاهش لاوصولی‌ها و هزینه‌های نگهداری و پشتیبانی اشاره کرد و اظهارداشت: افزایش امنیت و پایداری سامانه و عدم وابستگی به پیمانکاران برون سازمانی نیز از مزایای پیاده سازی این سامانه است.
 
در این مراسم همچنین سید صالحی معاون فناوری شرکت مخابرات ایران به تشریح روند آماده سازی جزییان این سامانه پرداخت و گفت: توسعه خدمات فناوری به عنوان مهم ترین فعالیت در جهت تحقق رضایتمندی مشتریان است که باید به آن توجه ویژه داشت.
 
در ابتدا مراسم بیان مدیر مخابرات منطقه البرز نیز ضمن تاکید بر لزوم و اهمیت توجه به سامانه های خدمات رسان شرکت به منظور شفافیت به مشتریان به تشریح روند پیاده سازی و ایجاد سامانه بیلینگ تجاری مشتریان پرداخت و گفت: این سامانه به عنوان سامانه بومی و با تکیه بر توان همکاران متخصص در حوزه فناوری اطلاعات و تجاری راه اندازی شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.