تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

October 12, 2022
14:27 چهارشنبه، 20ام مهرماه 1401
کد خبر: 139391

تقریباً یک‌سوم نوجوانان آمریکایی اپل واچ دارند

براساس گزارش بانک سرمایه‌گذاری Piper Sandler، حدود یک‌سوم از نوجوانان آمریکایی از ساعت‌های هوشمند سری اپل واچ استفاده می‌کنند.

Piper Sandler گزارش سالانه‌ی خود موسوم به Taking Stock With Teens را منتشر کرده است. این گزارش نشان می‌دهد ۳۱ درصد از نوجوانان آمریکایی درحال‌حاضر از ساعت‌ هوشمند اپل واچ استفاده می‌کنند و ۱۶ درصد از آن‌ها نیز قصد دارند این محصول را بخرند.

فیلیپ المر دیویت می‌گوید نظرسنجی اخیر Piper Sandler نتایج جامعی ارائه می‌کند؛ اما نمی‌توان آن را خیلی دقیق در نظر گرفت. وی می‌گوید نمونه‌برداری‌های این نظرسنجی بیشتر از افراد مناطق مرفح آمریکای شمالی تشکیل شده است. به‌‌گزارش 9to5Mac، درحدود ۸۷ درصد از نوجوانان آمریکایی صاحب یک دستگاه آیفون هستند و ۸۸ اعلام کرده‌اند گوشی هوشمند بعدی آن‌ها نیز آیفون خواهد بود.

این احتمال وجود دارد که آمار Piper Sandler صحیح باشد. طبق گزارش‌های اخیر، محصولات پوشیدنی اپل همچنان بر بازار تسلط دارند. براساس آمارهای جدید، میزان فروش محصولات پوشیدنی اپل درمقایسه‌با نزدیک‌ترین رقیبش، یعنی سامسونگ، سه‌ برابر بیشتر است. جایگاه اپل در بازار محصولات پوشیدنی هوشمند احتمالاً با عرضه‌ی اپل واچ SE 2 تقویت شده است. این محصول با قیمت پایه‌ی ۲۴۹ دلار، استفاده از تراشه‌ی مشابه اپل واچ سری ۸ و ارائه قابلیت‌های جدیدی مثل تشخیص تصادف و امکان برقراری تماس با خدمات اضطراری، محبوبیت بسیاری میان خریداران پیدا کرده است.

بسیاری از والدین آمریکایی معتقد‌‌‌ند که اپل واچ تعادل خوبی میان ایمنی و قیمت ارائه می‌دهد و ابزاری برای ردیابی فرزندان آنان است. علاوه‌براین، مدل LTE این محصول امکان برقراری و دریافت تماس‌ و پیام را بدون هزینه‌ی اضافه و خطرهایی که استفاده از آیفون به‌دنبال دارد، ارائه می‌دهد.

قابلیت‌های نظارتی اپل باعث شده است والدین آمریکایی با خیالی آسوده‌تر برای فرزندان خود اپل واچ بخرند. نوجوانان بالغ‌تر به‌احتمال زیاد درحال‌حاضر صاحب یک دستگاه آیفون هستند و مطمئناً بسیاری از آن‌ها به والدین خود فشار می‌آورند که یک دستگاه اپل واچ نیز برای آن‌ها بخرند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.