اپراتورها

تلفن همراه

October 14, 2022
18:07 جمعه، 22ام مهرماه 1401
کد خبر: 139411

مدیرعامل شستا؛ از طرح‌های دانش بنیان رایتل حمایت می‌کنیم

ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی به همراه جمعی از مدیران و معاونین شستا از شرکت خدمات ارتباطی رایتل بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی رایتل، ابراهیم بازیان مدیرعامل شستا و هیات همراه، عصر روز دوشنبه 18 مهر ماه ضمن حضور در شرکت رایتل با یاسر رضاخواه مدیرعامل، مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه رایتل (رهام داتک و فارا)، اعضای هیات مدیره و معاونین این شرکت دیدار و گفتگو کردند.
 
در این نشست، مدیرعامل رایتل ضمن ارائه گزارش عملکرد، دستاوردها و برنامه‌های اپراتور رایتل، اظهار کرد: این هلدینگ ارتباطی در بین هلدینگ‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه شستا یکی از همسو‌ترین شرکت‌ها به فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه اهمیت صنایع و بنگاه‌های اقتصادی به مولفه‌های دانش بنیان و اشتغال‌آفرین است.
 
رضاخواه تشریح کرد: فناوری و تکنولوژی از زیرساخت‌های پایه رایتل، با کمک طرح‌ها و پروژه‌های دانش بنیان و هدفمند داخلی، بومی‌سازی و توسعه پیدا کرده ‌است.
 
وی افزود: اکنون 1500 جوان فارغ‌التحصیل از بهترین دانشگاه‌های کشور در این شرکت فعال هستند که گام موثری در زمینه اشتغال کشور محسوب می‌شود.
 
مدیرعامل رایتل در ادامه، روند توسعه و سودآوری این اپراتور که از سال 1398به واسطه بهره‌وری دارایی‌ها، افزایش درآمدها و کاهش هزینه‌ها، آغاز شده است را ارائه داد، به تشریح وضعیت عرضه رایتل به بورس پرداخت و پروژه‌های توسعه‌ای رایتل در زمینه فنی و شبکه و فناوری اطلاعات را معرفی کرد.
 
ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات مدیران و همکاران رایتل، ابراز امیدواری کرد با تدابیر و برنامه‌ریزی لازم این اپراتور و همراهی و حمایت بیش از پیش شستا، شاهد عملیاتی شدن طرح‌های توسعه این هلدینگ ارتباطی در زمینه‌های مختلف از جمله اقتصاد دیجیتال باشیم.
 
مدیرعامل شستا با اشاره به زمینه فعالیت رایتل، اظهار کرد: این شرکت با سبک زندگی، نیازمندی‌ها و فرهنگ کشور ارتباط مستقیم دارد، بر همین اساس کسب و کار رایتل بسیار متاثر از بدنه جامعه خواهد بود، بنابراین باید رفتارهای جامعه را به‌درستی ببیند تا بتواند نقش موثری در رفاه مردم ایفا کند.
 
بازیان تاکید کرد: شستا در اقتصاد دانش بنیان پیشرو است و شرکت رایتل یکی از مهم‌ترین زیر مجموعه‌های شستا در تحقق این هدف است و ما با تمام وجود این مسیر را هموار خواهیم کرد، ما در کنار رایتل هستیم و خواهیم بود.
 
وی همچنین گفت: ما در ساختار شرکت شستا حوزه روابط عمومی را به مرکز ارتباطات، رسانه و برندینگ تبدیل کرده‌ایم و پیشنهاد می‌شود رایتل در زمینه برندینگ مجموعه شستا فعال شود و شما در رایتل به عنوان یک پروژه پشتیبان این امر شوید.
 
مدیرعامل شستا با تاکید بر لزوم توجه به موضوع هم‌افزایی اظهار داشت: در تمامی شرکت‌های تابعه شستا ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل ناشناخته‌ای وجود دارد که لازم است شناخته و عملیاتی شود.
 
وی افزود: قابلیت‌های هم‌افزایی درون گروهی و هلدینگ‌ها با یکدیگر احصاء و برنامه‌ریزی لازم جهت عملیاتی شدن آن‌ها صورت پذیرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.