اپلیکیشن

تلفن همراه

November 4, 2022
16:06 جمعه، 13ام آبانماه 1401
کد خبر: 140027

اپلیکیشن دید خیابانی گوگل بسته می‌شود

گوگل در هفته های آینده، اپلیکیشن اختصاصی "دید خیابانی" را از فروشگاه برنامه خود حذف می کند و پشتیبانی از آن را در مارس سال ۲۰۲۳ متوقف خواهد کرد.
 
به گزارش وب سایت فناوری انگجت، اپلیکیشن دید خیابانی، به گورستان رو به گسترش محصولات گوگل خواهد پیوست. این اپلیکیشن که در حال حاضر در هر دو نسخه اندروید و iOS موجود است، به کاربران اجازه می دهد مکانها را در نقشه گوگل با دید خیابانی، مشاهده کنند.
 
این قابلیت که در سال ۲۰۱۵ به صورت اپلیکیشن اختصاصی عرضه شد، به کاربران امکان می دهد تصاویر کروی را از گوشی خود بارگذاری کنند. گوگل سال میلادی گذشته تصاویر Photo Paths را معرفی کرد که به کاربران امکان می دهد مجموعه تصاویر دو بعدی از جاده ها و مکانهایی که توسط خودروی دید خیابانی در گذشته تصویربرداری نشده اند را ارسال کنند. اما پس از بسته شدن اپلیکیشن اختصاصی دید خیابانی، امکان افزودن چنین تصاویری وجود نخواهد داشت.
 
سخنگوی گوگل در بیانیه‌ای به وب سایت ورج، این خبر را تایید و اعلام کرد گوگل تا چند هفته دیگر، این اپلیکیشن را از فروشگاه برنامه خود حذف خواهد کرد.
 
گوگل به کاربران اطلاع داده است به "نقشه گوگل" (Google Maps) یا "استریت ویو استودیو" مهاجرت کنند زیرا اپلیکیشن دید خیابانی در ۳۱ مارس سال ۲۰۲۳ به آخر خط می‌رسد. با این حال، کاربران می‌توانند همچنان از اپلیکیشن نقشه گوگل، به دید خیابانی دسترسی داشته باشند و برای انتشار ویدئوهای ۳۶۰ درجه ای، به "استریت ویو استودیو" سوئیچ کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.