تلفن همراه

گوشی

November 22, 2022
15:59 سه شنبه، 1ام آذرماه 1401
کد خبر: 140682

مشخصات کلیدی و طراحی گوشی آنر ۸۰ SE لو رفت

آنر قصد دارد فردا از گوشی‌های سری آنر ۸۰ رونمایی کند. طی روزهای گذشته اطلاعات زیادی از این گوشی‌ها منتشر شده و حالا در دو عکس جدید می‌توانیم سه گوشی عضو این خانواده را در کنار یکدیگر مشاهده کنیم. با وجود اینکه نکته‌ی ناگفته‌ای در مورد آنر ۸۰ و ۸۰ پرو نمانده، اما تا به امروز اطلاعات چندانی از مدل SE فاش نشده بود که حالا می‌توانیم به مشخصات و طراحی این گوشی هم بپردازیم.
در سمت چپ عکس بالا، می‌توانید پنل جلویی آنر ۸۰ پرو را مشاهده کنید که از بریدگی نمایشگر بزرگی بهره می‌برد. گفته می‌شود در این حفره دو دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی تعبیه شده است. در مرکز تصویر شاهد آنر ۸۰ هستیم و در سمت راست هم آنر ۸۰ SE قرار گرفته است. هر سه مدل دارای نمایشگر مبتنی بر لبه‌های خمیده هستند و حسگر اثر انگشت هم زیر نمایشگر تعبیه شده است.
 
طبق اطلاعات فاش شده، آنر ۸۰ SE از نمایشگر ۶.۷ اینچی بهره می‌برد. کاربران برای ثبت عکس‌های سلفی باید از دوربین ۳۲ مگاپیکسلی استفاده کنند و در ماژول دوربین هم دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی تعبیه شده است. انرژی آن از طرف باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که با سرعت ۶۶ وات می‌تواند انرژی موردنیاز را دریافت کند. همچنین باید به بهره‌گیری از رم ۱۲ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کنیم. ظاهرا این گوشی با چیپست دایمنسیتی ۱۰۸۰ راهی بازار می‌شود ولی مدل‌های استاندارد و پرو به ترتیب مجهز به اسنپدراگون ۷۸۲G و اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ هستند.
از دیگر ویژگی‌های مهم مدل‌های استاندارد و پرو باید به بهره‌گیری هر دو از دوربین اصلی ۱۶۰ مگاپیکسلی اشاره کنیم. ماژول دوربین این گوشی به شکل عدد ۸ انگلیسی طراحی شده و همین تصمیم منجر به خاص‌تر شدن پنل پشتی آن‌ها شده است. اما ماژول دوربین آنر ۸۰ SE ویژگی خاصی ندارد و مانند بسیاری از گوشی‌های موجود در بازار است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.