فناوری اطلاعات

December 22, 2022
14:23 پنجشنبه، 1ام دیماه 1401
کد خبر: 141458

محبی سرپرست معاونت سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران شد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در آیین تکریم و معارفه معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت، ضمن تقدیر از زحمات ارزنده محمد فرقانی با صدور حکمی پیام محبی را به عنوان سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی شرکت منصوب کرد.
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در این مراسم که امروز چهارشنبه ۳۰آذرماه ۱۴۰۱ با حضور تعدادی از مدیران ستادی شرکت مخابرات ایران برگزار شد، سلطانی با اشاره به اهمیت حوزه منابع انسانی و لزوم توجه جدی به استفاده از توان و تخصص این سرمایه ارزشمند اظهار داشت: توجه به سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران به عنوان یکی از مهم ترین شاخص های پیشران توسعه به خصوص در شرکت‌های فناوری، از مهم ترین اولویت های فعالیت در حوزه منابع انسانی است.
 
سلطانی در این حکم خواستار اهتمام ویژه نسبت به اتخاذ تدابیر و روش های ابتکاری لازم برای چابک سازی، تقویت انگیزه و علاقه به خدمت و افزایش بهره وری نیروی انسانی شرکت شده است.
 
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در حکم انتصاب پیام محبی به سمت سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی از وی خواسته است تا با ارتباط مستمر با کارکنان شرکت و دریافت نظرات و انتقادات در راستای تحقق برنامه های شرکت، برای ارتقاء سطح رضایت مندی، بهبود روحیه خدمتی و سرمایه انسانی کارکنان شرکت مخابرات ایران گام بردارد.
 
اجرای دقیق برنامه ها و مصوبات ابلاغی از سوی مدیرعامل و هیات مدیره، ارائه به موقع گزارش ها و بازخوردهای لازم، دقت کافی به منظور رفع نارسایی ها و جبران سریع عقب ماندگی های احتمالی از جمله مهم ترین رئوس مورد تاکید مدیرعامل شرکت در حکم انتصاب پیام محبی به سمت سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران است.
 
محبی نیز در سخنانی با اشاره به اینکه در مدیریت جدید به دنبال توسعه حداکثری و فراگیر منابع انسانی و توجه جدی به استفاده از توان و تخصص این سرمایه ارزشمند هستیم گفت: در این معاونت به دنبال استفاده ازسیاست های انقباضی نیستیم، بلکه به دنبال توجه هر چه بیشتر به بهره وری، اجرای علمی جانشین پروری و توسعه آموزش نیروها هستیم.
 
وی افزود: استفاده از ابزارهای مدیریتی در افزایش بهره وری و اجرای دقیق برنامه ها و مصوبات ابلاغی از سوی مدیرعامل و هیات مدیره از سرفصل های اصلی برنامه های این معاونت است.
 
فرقانی نیز ضمن آرزوی موفقیت برای محبی در این معاونت، از تلاش های ارزنده همکاران این معاونت در دوران تصدی معاونت سرمایه انسانی تشکر کرد.
 
گفتنی است در این مراسم، از زحمات فرقانی، معاون پیشین توسعه سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران با اهدای لوح یادبود، تقدیر به عمل آمد. همچنین فرقانی به عنوان مشاور هیات مدیره شرکت مخابرات ایران منصوب شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.