آیین‌نامه‌ها و فراخوان‌ها

December 30, 2022
12:33 جمعه، 9ام دیماه 1401
کد خبر: 141718

سومین مرحله جذب نیروی امریه سربازی در وزارت ارتباطات از ۱۲ دی آغاز می‌شود

فراخوان سومین مرحله جذب نیروی امریه سربازی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منتشر شد که مطابق آن فرایند جذب از ۱۲دی ماه آغاز می‌شود.
 
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بر اساس فراخوان سومین مرحله از جذب نیروهای امریه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، فرایند آن از ۱۲ دی آغاز و تا ۱۸ دی ماه ادامه دارد. 
 
بر اساس اعلام معاونت توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات، سومین مرحله از جذب نیروی امریه سربازی در سالجاری، با توجه به نیازمندی‌های پرسنلی ستاد و دستگاه‌های تابعه وزارت ارتباطات، از میان فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای رشته‌های رایانه، الکترونیک، فناوری اطلاعات، مدیریت، حسابداری، اقتصاد، برق، مکانیک، حقوق، آمار، صنایع، گرافیک، مخابرات، نقشه برداری و امنیت سایبری، صورت می‌گیرد. 
 
متقاضیان می‌توانند از ۱۲ تا ۱۸ دی ماه با مراجعه به سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و یا سامانه امریه سربازی این وزارتخانه به آدرس اینترنتی amrieh. ict. gov. ir در صورت واجد شرایط ‌بودن، نسبت به ثبت‌نام در سامانه مذکور اقدام کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.