اپراتورها

تلفن همراه

January 3, 2023
18:29 سه شنبه، 13ام دیماه 1401
کد خبر: 141910

همکاری همراه اول و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه نوآوری، بومی‌سازی و توسعه فناوری‌های نوین

مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف همکاری در زمینه تحقیق‌‌و‌توسعه و بهره‌مندی از تجربیات و ظرفیت‌های یکدیگر در حوزه‌های نوآوری و توسعه فناوری‌های نوین و بومی ICT تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، تفاهم نامه همکاری مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ با حضور وحید شاه منصوری، رئیس مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و سیدمحمد رضوی زاده، رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از مدیران هر دو سازمان در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات منعقد شد.
 
بر این اساس، بخشی از همکاری های طرفین در زمینه های‌ تعریف و انجام پروژه مشترک، ارائه خدمات آزمایشگاهی، مدیریت پژوهش و گرنت های پژوهشی مرکز تحقیق و توسعه، ارائه خدمات آموزشی، رصد فناوری و برگزاری رویدادهای نوآوری مشترک خواهد بود.
 
در این تفاهم نامه مرکز تحقیق و توسعه نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور متعهد شده نیازمندی های فناورانه همراه اول را در راستای استفاده از ظرفیت های پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، معرفی کند و در مقابل پژوهشگاه نیز متعهد شده ضمن ارائه پیشنهاد انجام پروژه در راستای نیازمندی های همراه اول، به تبادل ظرفیت های علمی و نخبگانی خود و ارائه خدمات آزمایشگاهی تخصصی اقدام کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.