تلفن همراه

گجت

January 17, 2023
10:59 سه شنبه، 27ام دیماه 1401
کد خبر: 142400

سونی از دو واکمن جدید NW-A306 و NW-ZX707 مجهز به اندروید 12 رونمایی کرد

واکمن‌های جدید سونی به نمایشگر با رزولوشن 720p مجهز شده‌اند و بیش از 20 ساعت شارژدهی دارند.
سونی در ژاپن دو واکمن جدید به نام‌های NW-A306 و NW-ZX707 را معرفی کرده است که از اندروید 12 استفاده می‌کنند و شارژدهی بالایی دارند.
 
مشخصات دو واکمن جدید سونی
سونی NW-ZX707 یک واکمن بالارده است که از نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 720p، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و 25 ساعت شارژدهی باتری بهره می‌برد. این واکمن بخشی از سری ZX محسوب می‌شود که به گفته سونی، کیفیت صوتی بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
 
این محصول سونی از فناوری آمپلی‌فایر دیجیتال S-Master HX برای پشتیبانی از Native DSD بهره می‌برد. این واکمن می‌تواند تا 25 ساعت فایل‌های FLAC با کیفیت 44.1 کیلوهرتز یا 23 ساعت فایل‌های FLAC با کیفیت 96 کیلوهرتز پخش کند. برای استریم موسیقی هم می‌توان 22 ساعت روی آن حساب باز کرد.
 
روی این واکمن اپ استریم موسیقی به‌طور پیش‌فرض نصب نشده است، اما با توجه به اجرای اندروید 12، می‌توان با گوگل پلی استور روی آن اپ‌های مختلف نصب کرد. این واکمن 227 گرم وزن دارد و از اواخر ماه آینده روانه بازار ژاپن می‌شود. این محصول 788 دلار قیمت دارد و تنها در ژاپن به فروش می‌رسد.
سونی NW-ZX707
 
واکمن دیگر، NW-A306 نسخه ارزان‌تر مدل ZX محسوب می‌شود و نمایشگر کوچک‌تر 3.6 اینچی دارد، اما همچنان رزولوشن آن 720p است و البته تا 36 ساعت شارژدهی دارد. این واکمن سونی در دو نسخه با 32 و 64 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد که قیمت آن‌ها به‌ترتیب برابر 347 و 430 دلار است.
 
این محصول از اواخر ماه جاری میلادی روانه بازار ژاپن، اروپا و بریتانیا خواهد شد. البته در ژاپن تنها نسخه 64 گیگابایتی آن به فروش می‌رسد. همان‌طور که می‌توان حدس زد، این محصولات از وای‌فای هم پشتیبانی می‌کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.