فناوری اطلاعات

January 21, 2023
17:25 شنبه، 1ام بهمنماه 1401
کد خبر: 142519

جلسه مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت ارتباطات زیر ساخت برگزار شد

مجمع عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت برای بررسی صورت های مالی طرح های تملک دارایی های سرمایه ای منتهی به 29 اسفند 1400 برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیر ساخت، در این جلسه نمایندگان از وزارتخانه های دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امور اقتصادی و دارایی، کار، تعاون و امور اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه و با حضور لاجوردی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین مدیر عامل و جمعی از مدیران شرکت به ریاست انصاری معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و نایب رییس مجمع عمومی صاحبان سهام صبح امروز شنبه یکم بهمن ماه سالجاری در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.
 
در ابتدای این جلسه، لاجوردی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، گزارش مبسوطی از عملکرد و پیشرفت طرح ها، تحقق اهداف کمی و کیفی مقرر در اسناد بالادستی، چالش ها و مشکلات اساسی در ارتباط با اجرای طرح ها و همچنین برنامه های پیش بینی شده برای سال آتی شرکت ارائه کرد.
وی همچنین توضیحاتی را در خصوص طرح های توسعه و تکمیل پروژه های شبکه های زیر ساختی ارتباطات کشور و پروژه های توسعه‌ ای شبکه ملی اطلاعات ارائه داد.
 
در ادامه جلسه گزارش حسابرس مستقل که توسط نماینده سازمان حسابرسی قرائت شده و پس از توضیحات تکمیلی توسط مسئولین شرکت، اعضای مجمع عمومی ضمن تشکر ویژه از عملکرد مطلوب مجریان طرح ها و پروژه ها، مدیران و کارکنان شرکت ارتباطات زیر ساخت، صورت های مالی طرح های تملک دارایی های سرمایه ای 1400 این شرکت را تصویب کردند.
 
در پایان جلسه انصاری معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و نایب رییس مجمع عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به گزارش مطلوب ارایه شده توسط حسابرس قانونی گفت: این موضوع بیانگر تلاش و اهتمام ویژه کارکنان و مدیران زحمتکش شرکت ارتباطات زیرساخت هست، که علی رغم حجم بالا و اهمیت و حساسیت طرح ها و پروژه های در دست اجرای شرکت به نحو احسن با رعایت استانداردهای مالی و حسابداری و قانونی صورت گرفته است و ایجاب می کند تشکر و قدردانی ویژه از این عملکرد مطلوب داشته باشیم.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد که در سایه زحمات و تلاش های شبانه روزی مجموعه کارکنان و مدیران شرکت شاهد تحقق صد در صدی اهداف پیش بینی شده باشیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.