تلفن همراه

گوشی

January 28, 2023
18:39 شنبه، 8ام بهمنماه 1401
کد خبر: 142711

سامسونگ با یک تبلیغ سه‌بعدی جذاب، کاربران را برای رونمایی از سری گلکسی S23 آماده می‌کند

این تبلیغ روی دوربین پرچمدارهای آینده سامسونگ و قابلیت‌های آن تمرکز دارد.
 
فاصله کمی تا رویداد آنپکد بعدی سامسونگ و رونمایی از سری گلکسی S23 داریم و در همین فاصله، کره‌ای‌ها می‌خواهند با تبلیغات مختلف، کاربران را بیشتر تشنه معرفی و عرضه این محصولات کنند. جدیدترین تبلیغ سامسونگ برای این پرچمدارها، یک تبلیغ سه‌بعدی غول‌پیکر روی ساختمانی در میلان ایتالیاست.
 
سامسونگ در تاریخ 12 بهمن‌ماه از پرچمدارهای موردانتظار سری گلکسی S23 رونمایی می‌کند. اگرچه تا به امروز گزارش‌های زیادی درباره این محصولات منتشر شده است و تقریباً از تمام ویژگی‌های آن‌ها اطلاع داریم، اما همچنان کمپین تبلیغاتی سامسونگ می‌تواند هیجان این مراسم را افزایش دهد.
 
تبلیغ سه‌بعدی سامسونگ برای سری گلکسی S23
اخیراً تبلیغات سه‌بعدی مورد توجه زیادی قرار گرفته‌اند و منطقی است که سامسونگ هم برای تبلیغ پرچمدارهای آینده‌اش، به سراغ آن برود. جدیدترین تبلیغ کره‌ای‌ها روی ساختمانی در میلان ایتالیا به نمایش گذاشته شده است که روی دوربین سری گلکسی S23 تمرکز دارد.
 
سامسونگ چند روز پیش با انتشار یک ویدیوی تبلیغاتی کوتاه، به ویژگی‌های دوربین پرچمدارهای آینده‌اش اشاره کرده بود، اما مسلماً جذابیت آن کمتر از تبلیغ سه‌بعدی این شرکت است. همانطور که در ویدیوی بالا مشاهده می‌کنید، تبلیغ جدید دوربین پرچمدارهای سامسونگ و قابلیت‌هایی مانند زوم فضایی (Space Zoom) و حالت شب (Night Mode) را به نمایش می‌گذارد.
 
گوشی‌های سری گلکسی S23 به نسخه اورکلاک‌شده اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز می‌شوند که از هسته قدرتمند Cortex-X3 با فرکانس 3.32 گیگاهرتز بهره می‌برد. این‌بار سامسونگ برای نسخه اولترا به‌جای دوربین 108 مگاپیکسلی، به سراغ دوربین 200 مگاپیکسلی می‌رود که زوم دیجیتال فضایی 100 برابری را با کیفیت بالاتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دو مدل دیگر زوم دیجیتال 30 برابری خواهند داشت.
 
طراحی کلی این محصولات مشابه نسل قبلی است و از این نظر شاهد تفاوت چندانی نخواهیم بود، بااین‌حال انتظار می‌رود به لطف تراشه جدید کوالکام، عملکرد و بهره‌وری انرژی بسیار بالاتری نسبت به گذشته داشته باشند؛ مخصوصاً اینکه دیگر خبری از تراشه اگزینوس نخواهد بود. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.