فناوری اطلاعات

February 28, 2023
18:52 سه شنبه، 9ام اسفندماه 1401
کد خبر: 143571

معاون وزیر ارتباطات: وزارت ارتباطات از نخستین دستگاه های اجرایی است که برای جذب نخبگان اقدام کرده است

معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه این وزارتخانه به دنبال این است که از ظرفیت نخبگان برای حل مشکلات و چالش های پیش رو در کمترین زمان استفاده کند، گفت: انگیزه نخبگان و فرصت حضور آن‌ها در دستگاه‌های اجرایی موجب ارتقای ساختار از نظر منابع انسانی خواهد شد که باید به پویایی نخبگان توجه ویژه‌ای شود.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، هادی اصلان زاده معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع در نخستین دوره آموزشی و ارزیابی جذب نخبگان در وزارت ارتباطات، با اشاره به اینکه این وزارتخانه از نخستین دستگاه های اجرایی است که برای جذب نخبگان اقدام کرده است، گفت: این موضوع نشان از عزم راسخ وزارت ارتباطات در جذب نخبگان دارد.
 
وی با اشاره به بیاناتی از مقام معظم رهبری درباره نخبگان افزود: ایشان فرمودند که هم مسئولان باید به وظایف خود درباره نخبگان عمل کنند، هم جوان نخبه باید در قبال مسائل کشور احساس مسئولیت کند و ضمن مبارزه با موانع و پذیرش برخی سختی‌های گاه اجتناب‌ناپذیر، اجازه ندهد نامهربانی‌هایی که در برخی دستگاهها به نخبگان می‌شود، او را از ادامه راه و تلاش و احساس مسئولیت باز دارد.
 
معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه این وزارتخانه به دنبال این است که از ظرفیت نخبگان برای حل مشکلات و چالش های پیش رو در کمترین زمان استفاده کند، تصریح کرد: وزارت ارتباطات در عین حالی که توفیقات بسیاری در حوزه های مختلف مانند شبکه ملی اطلاعات، پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و صنعت فضایی داشته است، ولی با چالش هایی نیز مواجه است و به عنوان یکی از دستگاه های اجرایی به دنبال این است تا از ظرفیت نخبگانی استفاده کند تا چالش ها را در کمترین فرصت حل کند.
 
معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزیر ارتباطات به برنامه این معاونت برای ایجاد شرایط مناسب برای فعالیت نخبگان اشاره کرد و گفت: انگیزه نخبگان و فرصت حضور آن‌ها در دستگاه‌های اجرایی موجب ارتقای ساختار از نظر منابع انسانی خواهد شد که باید به پویایی نخبگان توجه ویژه‌ای شود.
وی به امید مجموعه دولت به نخبگان برای حل مشکلات و مسائل دستگاه های اجرایی اشاره کرد و افزود: همین طور که نگاه مردم در جامعه به نخبگان و نظرات آنهاست، در دستگاه های اجرایی نیز به همین صورت است و بقیه کارکنان، نخبگان را الگوی خود قرار می دهند و به همین علت انتظارات از نخبگان در دستگاه های اجرایی بالاست.
 
اصلان زاده با اشاره به مراحل دوره آموزشی و نحوه جذب نخبگان در وزارت ارتباطات، افزود: امیدوارم در ارزیابی انجام شده، شما نخبگان به مسائل موجود توجه داشته باشید و انتخاب شما مسئله محور باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.