تلفن همراه

گوشی

March 17, 2023
15:43 جمعه، 26ام اسفندماه 1401
کد خبر: 143972

افشای تصاویر و مشخصات گلکسی A24، یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های ۲۰۲۳ سامسونگ

بر اساس اطلاعات فاش‌شده گلکسی A24 در آینده‌ای نزدیک با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ۹۰ هرتز از راه می‌رسد.
 
 
سامسونگ پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام گوشی‌های گلکسی A54 و گلکسی A34 را به‌عنوان میان‌رده‌های جدیدش معرفی کرد. این دو گوشی قرار نیست تنها میان‌رده‌های جدید سامسونگ برای سال ۲۰۲۳ باشند. آن‌طور که GSMArena می‌نویسد، مشخصات و رندرهای تبلیغاتی گلکسی A24 فاش شده است.
 
 
 
گلکسی ای ۲۴ سامسونگ در پنل پشتی طراحی مشابه دو میان‌رده‌ی دیگر این شرکت خواهد داشت. سامسونگ این زبان طراحی را از گوشی‌های رده‌بالای سری گلکسی S به میان‌رده‌ها آورده است. گلکسی A24 در پنل جلویی از نمایشگری با بریدگی قطره‌ای میزبانی می‌کند. حاشیه‌های ضخیم اطراف نمایشگر به وضوح نشان می‌دهند با دستگاهی اقتصادی طرفیم.
 
مطابق ادعای یگ افشاگر، گلکسی A24 سامسونگ به نمایشگر ۶٫۵ اینچ ۹۰ هرتز Super AMOLED با وضوح فول HD پلاس و نسبت تصویر ۱۹٫۵:۹ مجهز است. حداکثر روشنایی این نمایشگر ۱٬۰۰۰ نیت خواهد بود.
 
 
 
گلکسی A24 سامسونگ از پردازنده‌ی Helio G99 مدیاتک و چهار گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی قابل‌ارتقا استفاده خواهد کرد. این گوشی در پنل پشتی به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض پنج مگاپیکسلی و دوربین ماکروی دو مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. گفته می‌شود دوربین اصلی از سیستم لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) بهره می‌برد و به لنزی با دیافراگم f/1.8 مجهز است.
 
ابعاد گلکسی A24 سامسونگ ۱۶۲٫۱ در ۷۷٫۶ در ۸٫۳ میلی‌متر و وزن دستگاه ۱۹۵ گرم خواهد بود. گلکسی A24 با جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و حسگر اثر انگشتِ ادغام‌شده با دکمه‌ی پاور تولید می‌شود. این گوشی باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با توان ۲۵ وات خواهد داشت و در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، سبز و قرمز بورگاندی در دسترس قرار می‌گیرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.