تلفن همراه

گوشی

May 3, 2023
11:48 چهارشنبه، 13ام اردیبهشتماه 1402
کد خبر: 145053

مشخصات فنی موتورولا ریزر ۴۰ اولترا فاش شد

ریزر ۴۰ اولترا جدیدترین گوشی تاشدنی موتورولا است که احتمالا نمایشگر ۱۴۴ هرتز دارد و در آینده‌ای نزدیک رونمایی می‌شود.
 
 
موتورولا از مدتی پیش روند توسعه‌ی جدیدترین گوشی تاشدنی سری ریزر را آغاز کرده و برخی از شایعات می‌گویند امسال قرار است شاهد رونمایی دو تاشدنی از سوی این شرکت باشیم. یکی از این گوشی‌ها پرچمدار و دیگری مدل لایت خواهد بود.
 
فعلا اطلاعات زیادی درباره‌ی مدل عادی نمی‌دانیم، اما XDA Developers مشخصات فنی گوشی Motorola Razr 40 Ultra را فاش کرده است.
 
آن‌طور که افشاگران می‌گویند، گوشی موتورولا ریزر ۴۰ اولترا از پردازنده‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 استفاده می‌کند که پرچمدار میان‌نسلی کوالکام است و از ماه‌ها پیش با Snapdragon 8 Gen 2 جایگزین شده. گوشی جدید موتورولا حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی خواهد داشت.
 
منابع آگاه می‌گویند نمایشگر اصلی ریزر ۴۰ اولترا نرخ نوسازی بالا (احتمالا ۱۲۰ هرتز) و وضوح ۲٬۶۴۰ در ۱٬۰۸۰ پیکسل دارد و از نوع AMOLED با پشتیبانی از HDR است. برخی از شایعات می‌گویند نرخ نوسازی نمایشگر اصلی به ۱۴۴ هرتز می‌رسد.
 
نمایشگر خارجی ریزر ۴۰ اولترا از وضوح ۱٬۰۵۶ در ۱٬۰۶۶ استفاده می‌کند. برخی از رندرهای فاش‌شده نشان می‌دادند موتورولا ریزر ۴۰ اولترا نمایشگر خارجی مربعی دارد.
 
جدیدترین تاشدنی رده‌بالای موتورولا از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با حسگر Sony IMX563 و دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی با حسگر SK Hynix Hi1336 استفاده می‌کند. دوربین سلفی به حسگر ۳۲ مگاپیکسلی OmniVision OV32B40 مجهز خواهد بود.
 
موتورولا احتمالا مدلی از ریزر ۴۰ اولترا را با پشتیبانی از سیم‌کارت دوگانه، سیم‌کارت الکترونیکی و فناوری فوق‌پهن‌باند روانه‌ی بازار می‌کند. تمامی مدل‌های این گوشی تاشدنی حسگر اثر انگشت و NFC خواهند داشت. انتظار می‌رود موتورولا ریزر ۴۰ اولترا در رنگ‌های زرشکی، مشکی و آبی در دسترس قرار گیرد.
 
موتورولا احتمالا گوشی ریزر ۴۰ اولترا را در آینده‌ای نزدیک رونمایی می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.