رگولاتوری

مشترکین انگلیسی هزینه‌های ارتباطی خود را کاهش داده‌اند

mobile-phone-bill-770x285.jpg
 
ICTna.ir - این هفته یک موسسه خیریه مطالعاتی مشهور ادعا کرد که حدود 1 میلیون نفر در بریتانیا خدمات پهنای باند خود را در 12 ماه گذشته به دلایل مالی قطع کردند.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، موسسه Citizens Advice این ادعای قابل توجه را بر اساس نظرسنجی انجام شده در اوایل سال جاری میلادی مطرح کرد. این موسسه اعلام کرده که این 1 میلیون نفر خدمات ارتباطی پهنای باند خود را به طور کامل قطع کرده اند چرا که نمی توانستند هزینه خدمات را بپردازند.
 
6 درصد از افرادی که در نظرسنجی برای دریافت کمک هزینه - طرح مزایای بریتانیا برای خانوارهای کم درآمد و بدون درآمد - شرکت داشتند، گفتند که به طور کلی هزینه پهنای باند را از سبد خانوار خود خارج ساخته اند. این مطالعه 6000 بزرگسال بریتانیایی را تحت پوشش قرار داد که حدود یک پنجم آنها اعتبار کمکی دریافت می‌کنند.
 
 

​​