فناوری اطلاعات

May 24, 2023
8:50 چهارشنبه، 3ام خردادماه 1402
کد خبر: 145619

اپل ساعت برگزاری WWDC 2023 را اعلام کرد

درحالی‌که مایکروسافت مشغول رونمایی پروژه‌های جدید هوش مصنوعی بود، اپل ساعت دقیق برگزاری کنفرانس WWDC 2023 را اعلام کرد.
 
 
 
 
اپل لحظاتی پس از آغاز کنفرانس مایکروسافت بیلد ۲۰۲۳، زمان‌بندی رویداد WWDC را اعلام کرد. هر دوی این کنفرانس‌ها در وهله‌ی اول بر توسعه‌دهندگان تمرکز دارند، اما شامل اخبار مهمی برای کاربران عادی نیز هستند.
 
بر اساس گزارش مک‌رومرز، نطق اصلی WWDC 2023 روز ۱۵ خرداد ساعت ۲۰:۳۰ به‌وقت تهران برگزار می‌شود. در این کنفرانس مطبوعاتی‌ افزون‌بر iOS و macOS جدید شاهد رونمایی مک بوک ایر ۱۵ اینچ و هدست واقعیت ترکیبی اپل خواهیم بود.
 
اپل پس از برگزاری نطق اصلی WWDC سراغ جلسات کوچکی می‌رود که مخصوص توسعه‌دهندگان‌اند. یکی از این جلسات به وضعیت پلتفرم‌های اپل ارتباط دارد و شامل جزئیات ابزارها و فناوری‌های جدیدی است که این شرکت در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد.
 
رویداد WWDC غالبا آنلاین خواهد بود. اپل ۱۷۵ ویدیو از جلسات مختلف را روی وب‌سایتش منتشر می‌کند تا توسعه‌دهندگان به‌رایگان مشغول تماشای آن‌ها شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.