اپلیکیشن

تلفن همراه

June 9, 2023
11:00 جمعه، 19ام خردادماه 1402
کد خبر: 146091

اپلیکیشن ChatGPT برای iOS آپدیت شد؛ پشتیبانی از سیری و شورتکات‌ها

اپلیکیشن ChatGPT حالا برای آیپد بهینه شده است و همچنین می‌توانید از طریق سیری از آن استفاده کنید.
 
 
 
 
شرکت OpenAI چند هفته پیش اپلیکیشن ChatGPT را برای iOS و iPadOS منتشر کرد و حالا شاهد انتشار یک به‌روزرسانی برای آن هستیم. این آپدیت باعث استفاده کامل از نمایشگر آیپد می‌شود و همچنین پشتیبانی از سیری، قابلیت درگ اند دراپ و ادغام شورتکات‌ها را به این اپلیکیشن می‌آورد.
 
پشتیبانی ChatGPT از آیپد به معنای آن است که کاربران می‌توانند از چت‌بات OpenAI روی کل نمایشگر تبلت اپل استفاده کنند. درحقیقت حالا ChatGPT برای آیپد بهینه‌سازی شده است و با یک اپ مخصوص آیفون روی آیپد روبه‌رو نیستیم. این اپلیکیشن از نظر عملکرد تفاوتی با گذشته پیدا نکرده و همچنان با یک رابط چت به همراه گزینه‌های دسترسی به GPT-3.5 یا GPT-4 روبه‌رو می‌شوید.
 
آپدیت جدید اپلیکیشن ChatGPT برای آیفون و آیپد
OpenAI در این آپدیت جدید پشتیبانی از قابلیت درگ اند دراپ را هم به اپ ChatGPT اضافه کرده است. بنابراین می‌توانید هر پیامی را از اپلیکیشن برداشته و به اپ‌های دیگر ببرید. علاوه بر این ویژگی، حالا می‌توانید از طریق سیری، ChatGPT را فرابخوانید و اجرا کنید. همچنین امکان استفاده از چت‌بات ChatGPT از طریق ویژگی شورتکات‌های اپل هم وجود دارد.
 
 
 
قابلیت شورتکات‌ها به شما اجازه می‌دهد برای شروع گفت‌وگو با ChatGPT، درون شورتکات‌ها یک سؤال بسازید و سپس آن را با شورتکات‌های اپل ادغام کنید.
 
شرکت OpenAI از زمان انتشار اپلیکیشن ChatGPT برای iOS، درحال بهبود عملکرد آن است تا کاربران بیشتری به سراغ آن بروند. البته این تغییرات درحالی انجام می‌شوند که هنوز نسخه مخصوص اندروید این برنامه منتشر نشده است. انتظار داریم به‌زودی کاربران اندروید هم به نسخه رسمی اپ ChatGPT دسترسی پیدا کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.