رگولاتوری

June 13, 2023
14:28 سه شنبه، 23ام خردادماه 1402
کد خبر: 146271

جلسه رسیدگی به شکایات باز استان‌های گیلان و قزوین برگزار شد

در این جلسه از سلسله جلسات کمیته حفاظت از حقوق مصرف‌کننده، ۲۰ شکایت ثبت شده توسط مشترکان استان‌های گیلان و قزوین در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (۱۹۵) که پیش‌تر در فرآیند تعیین شده این سامانه به نتیجه نرسیده بود، رسیدگی و در مورد آنها تصمیم‌گیری شد.
 
به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، با توجه به گزارش مناطق مخابراتی استان‌های گیلان و قزوین، مشکل مربوط به ۱۰ شکایت رفع و این شکایات مختومه شدند. علاوه بر این، برای ۱۰ شکایت باقیمانده نیز تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۲ مهلت تعیین شد‌.
 
در این جلسه مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری، نمایندگان روابط ‌عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرکز بازرسی و دفتر رسیدگی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات، مدیرکل منطقه شمال‌ غرب رگولاتوری، مدیران مناطق مخابراتی استان گیلان و نماینده شرکت مخابرات ایران حضور داشتند.
 
بر اساس این گزارش، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به ‌منظور رسیدگی به شکایات مشترکان در سرتاسر کشور، به ‌صورت منظم جلساتی را برگزار کرده و شکایات ثبت‌ شده مشترکان در سامانه ۱۹۵ که بعد از سپری شدن فرآیند معمول از سوی اپراتورها، همچنان بدون جواب باقی‌مانده است را بررسی می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.