تلفن همراه

گوشی

لوازم جانبی

July 3, 2023
10:35 دوشنبه، 12ام تیرماه 1402
کد خبر: 147018

ایرپاد پرو جدید احتمالاً با قابلیت سنجش شنوایی معرفی می‌شود

گفته می‌شود ایرپاد پرو بعدی اپل از ویژگی‌هایی مثل درگاه USB-C و سنجش شنوایی بهره خواهد برد.
 
اپل در سپتامبر سال جاری از سری آیفون ۱۵ مجهز به پورت USB-C رونمایی خواهد کرد. گفته می‌شود این شرکت در رویداد مذکور مدل جدید ایرپاد پرو را نیز با کیس شارژ USB-C معرفی می‌کند و بدین‌ترتیب از درگاه لایتنینگ به درگاه جدید مهاجرت خواهد کرد. علاوه‌براین غول فناوری اهل کوپرتینو در حال کار روی ویژگی جدیدی برای سنجش شنوایی در نسل بعدی ایرپاد پرو است.
 
مارک گورمن در نسخه‌ی اخیر خبرنامه‌ی PowerON خود گفت اپل در حال کار روی مدل جدیدی از ایرپاد پرو است که از درگاه USB-C بهره خواهد برد. کیس شارژ نسل کنونی این محصول همچنان از پورت لایتنینگ استفاده می‌کند اما به‌نظر می‌رسد به‌دلیل فشارهای اتحادیه‌ی اروپا، سازنده‌ی آیفون در نهایت مجبور شده از درگاه USB-C در محصولات خود بهره ببرد.
 
آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پرو احتمالاً با درگاه USB C عرضه خواهند شد؛ قابلیتی که باعث می‌شود نسل بعدی گوشی‌های اپل از مزیت‌های مختلف این فناوری بهره ببرند. به‌عنوان مثال این پورت امکان انتقال سریع‌تر داده و شارژ با سرعت بیشتر را ارائه می‌دهد؛ البته هدف نهایی اپل احتمالاً این است که آیفون را به‌طور کامل بدون پورت عرضه کند.
 
به‌نوشته‌ی WccfTech، ایرپاد پرو مجهز به USB-C در رویداد سپتامبر اپل و در کنار سری آیفون ۱۵ معرفی خواهد شد. این شرکت همچنین قصد دارد ویژگی سنجش شنوایی را در هدفون‌های بی‌سیم TWS جدیدش ارائه دهد؛ قابلیتی که صدای خاصی را در گوش کاربر پخش می‌کند و می‌تواند براساس آن، مشکلات شنوایی را تشخیص دهد. علاوه‌براین، ویژگی مذکور بخشی از رویکرد اپل در ارائه‌ی خدمات بهداشتی و سلامت در ایرپاد خواهد بود.
 
اپل در رویداد WWDC ۲۰۲۳ اعلام کرد ایرپاد پرو در سال جاری به ویژگی صوتی تطبیقی جدید مجهز خواهد شد که می‌تواند با توجه به وضعیت سر و گوش کاربر، صدا و حذف نویز را به‌طور پویا تنظیم کند. سخت‌افزار جدید اپل که با iOS 17 کاملاً سازگار خواهد بود، مجموعه‌ای از ویژگی‌های مرتبط با سلامت و همچنین قابلیت‌هایی را برای افراد کم‌توان ارائه خواهد داد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.