باندپهن

باندپهن ثابت

فیبرنوری

July 9, 2023
16:42 یکشنبه، 18ام تیرماه 1402
کد خبر: 147327

آیین بهره برداری و افتتاح فیبرنوری مخابرات تهران در رودهن برگزار شد

مراسم افتتاح و بهره برداری از فیبرنوری شمال شرق استان تهران در رودهن با حضور مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران و تهران و مقامات و مسئولان محلی، یکشنبه ۱۸ تیرماه در سالن همایش های اداره آبفای رودهن برگزار شد.
 
 
به گزارش اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، در ادامه سلسله افتتاحات فیبرنوری مخابرات استان تهران با عنوان هفته های نوری و در راستای تحقق نهضت جهادی شرکت مخابرات ایران ” نجما” با تلاش های مدیریت و کارکنان اداره کل مخابرات منطقه هفت تهران، پروژه سه هزار پورتی فیبرنوری رودهن برای مناطق مسکونی و تجاری به بهره برداری رسید.
 
شایان ذکر است در این مراسم صادقی مجری کشوری طرح نجمای شرکت مخابرات ایران در سخنانی ضمن تشریح ویژگی ها و مزایای استفاده از فیبرنوری و سرویس های نوین مخابراتی، بر ضرورت همیاری و تعامل سازمان ها و دستگاه های اجرایی هر منطقه برای تحقق طرح نهضت جهادی شرکت مخابرات ایران تاکید کرد.
 
گفتنی است طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند نیز ضمن تقدیر از تلاش ها و فعالیت های چشمگیر کارکنان مخابرات بویژه مدیریت و کارکنان اداره کل مخابرات منطقه هفت تهران، رشد و توسعه صنعت مخابرات را از جلوه ها و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی قلمداد کرد و اطلاع رسانی پیرامون اقدامات گسترده انجام شده را نوعی از جهاد تبیین برشمرد.
 
در این مراسم که سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، صادقی مجری کشوری طرح نجما، ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران، معاونان و مدیران کل دفاتر ستادی، فرماندار دماوند، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و روسای ادارات و سازمان های رودهن نیز حضور داشتند، از خانواده شهید هسته ای شهید والامقام محسن فخری زاده تجلیل شد و پس از گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام سید محمود میریعقوبی و تجلیل از فرزند این شهید والامقام که از کارکنان اداره کل مخابرات منطقه هفت تهران است، رونمایی و تست سرعت با برقراری ارتباط تصویری با دو مشترک سرویس FTTH مخابرات منطقه تهران با موفقیت به انجام رسید.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.