تلفن همراه

گوشی

July 29, 2023
13:03 شنبه، 7ام مردادماه 1402
کد خبر: 148017

اپل احتمالاً قیمت آیفون 15 پرو و 15 پرو مکس را افزایش می‌دهد

ظاهراً اپل می‌خواهد قیمت آیفون 15 پرو را 100 دلار و مدل پرو پلاس را 200 دلار نسبت به نسل قبلی افزایش دهد.
 
اپل خودش را برای معرفی سری آیفون 15 آماده می‌کند و تا به امروز شاهد انتشار گزارش‌های مختلفی درباره آن بوده‌ایم. حالا شایعه‌ای جدید می‌گوید اپل قیمت آیفون 15 پرو و 15 پرو مکس را نسبت به نسل قبلی افزایش می‌دهد.
 
حساب توییتری Apple Hub در توییتی مدعی شده است که اپل قیمت آیفون 15 و 15 پلاس را افزایش نمی‌دهد، بااین‌حال باید منتظر افزایش قیمت مدل‌های پرو باشیم.
 
قیمت احتمالی آیفون 15 پرو و پرو مکس
طبق توییت، قیمت آیفون 15 در نسخه پایه همچنان 799 دلار خواهد بود و آیفون 15 پلاس هم در نسخه پایه با قیمت 899 دلار به فروش خواهد رسید. اما قیمت آیفون 15 پرو افزایش 100 دلاری را تجربه خواهد کرد و قیمت مدل پرو مکس 100 تا 200 دلار افزایش می‌یابد.
 
 
 
افزایش قیمت مسلماً به نفع اپل خواهد بود. با توجه به اینکه گفته می‌شود میزان تقاضا برای نسل بعدی آیفون‌ها مشابه سری آیفون 14 خواهد بود، اپل با افزایش قیمت مدل‌های پرو می‌تواند سود بیشتری به حساب‌های بانکی‌اش واریز کند.
 
قیمت‌های اعلام‌شده در توییت اخیر مربوط به بازار ایالات‌متحده می‌شود، اما باید منتظر چنین افزایشی در بازار کشورهای دیگر هم باشیم. حتی این احتمال وجود دارد که افزایش در بازارهای اروپا و هند بیشتر هم باشد. باید به این موضوع اشاره کرد که آیفون 14 پرو در اروپا نسبت به ایالات‌متحده 300 یورو گران‌تر است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.