رگولاتوری

فیبرنوری

September 1, 2023
21:45 جمعه، 10ام شهریورماه 1402
کد خبر: 149221

گزارش آخرین وضعیت پیشرفت پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها به رییس جمهوری ارائه شد

 
 
در روز پایانی نمایشگاه روایت خدمت، وعده و وفا، رییس جمهوری با حضور در غرفه وزارت ارتباطات ضمن بازدید از دستاوردها و اقدامات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در دولت سیزدهم، گزارشی از وضعیت پیشرفت پروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب و کارها به وی ارایه شد.
 
به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ظهر امروز (سه شنبه) آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی با حضور در نخستین نمایشگاه روایت خدمت، وعده و وفا از جدیدترین دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی کشور بازدید کرد.
 
رییس جمهوری در بدو ورود به محل برگزاری نخستین نمایشگاه روایت خدمت از غرفه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بازدید کرد و با حضور در محل میز خدمت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گزارش آخرین وضعیت پیشرفت پروژۀ فیبرنوری منازل و کسب و کارها را بررسی کردند.
 
براساس آخرین داده‌های رگولاتوری، در حال حاضر ۳,۲۶۳.۱۳۷ خانوار تحت پوشش این خدمت قرار گرفته‌اند، دستاوردی که با ۱۹۵۶ کیلومتر فیبرکشی و داکت کشی همچنین ۲۴۰۲ کیلومتر حفاری در ۱۱۴ شهر ایران (۲۱ استان) محقق شده است.
رگولاتوری نیز همچون دیگر ارکان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نخستین نمایشگاه روایت خدمت شرکت کرد تا آخرین دستاوردهای خود به عنوان نهاد تنظیم‌گر حوزۀ ارتباطات و فناوری اطلاعات را در معرض دید عموم قرار دهد.
 
نخستین نمایشگاه «روایت خدمت» از روز شنبه چهارم شهریورماه همزمان با فرارسیدن هفتۀ گرامیداشت دولت در نمایشگاه بین‌المللی تهران افتتاح شد و مورد استقبال اقشار مختلف مردم قرار گرفت.
این نمایشگاه چهار روزه امروز به کار خود پایان داد.
 
رگولاتوری سعی داشت که در این نمایشگاه ضمن تشریح آخرین وضعیت توسعه پروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها در کشور به معرفی سامانه‌های خدماتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پرداختند و شکایات مردم از خدمات ارتباطی و فناوری را نیز ثبت و پیگیری کردند.
 
طی روزهای گذشته علاوه بر رئیس جمهوری، مقامات مختلف دولتی از جمله وزیر صمت، معاون زنان و امور خانواده ریاست جمهوری، معاون اجرایی رئیس جمهوری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، سخنگو و دبیر هیات دولت، رئیس و دبیر شورای اطلاع رسانی دولت و مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، سرپرست وزارت ورزش و جوانان، رییس سازمان حفاظت از محیط زیست و معاون امور مجلس رییس جمهوری از میز خدمت رگولاتوری در نخستین نمایشگاه روایت خدمت بازدید کردند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.