اپلیکیشن

تلفن همراه

September 20, 2023
10:46 چهارشنبه، 29ام شهریورماه 1402
کد خبر: 149752

بهترین اپلیکیشن های حسابداری و مالی برای اندروید و iOS

اگر به برنامه‌های حسابداری و مالی نیاز دارید، در این مقاله بهترین گزینه‌ها را برای اندروید و iOS به شما معرفی می‌کنیم.
 
 
با شروع کسب‌وکار، جریان نقدینگی شما آغاز خواهد شد. همه‌ی کسب‌وکارها در مقطعی با سرمایه‌گذاری و شرایط اضطراری ناگهانی مواجه می‌شوند که نیاز به مدیریت آن‌ را به‌خوبی نشان می‌دهد. ایجاد فاکتور برای هریک از مشتریان و اطمینان از پرداخت مبلغ آن نیز اهمیت زیادی دارد. هزینه‌های ضروری دیگری مثل بیمه و برنامه‌ریزی بلندمدت وجود دارد که نمی‌توان آن‌ها را هم نادیده گرفت.
 
این مقاله در شهریور ۱۴۰۲ با داده‌های جدید به‌روزرسانی شد.
 
محاسبات مالیاتی و تشکیل پرونده نیز بخش دیگری از اقدامات ضروری هر کسب‌وکاری محسوب می‌شوند؛ بنابراین، مدیریت امور مالی برای فعالیت‌های تجاری در چنین شرایطی واقعاً سخت به‌نظر می‌رسد و اگر ابعاد کسب‌وکار شما چندان بزرگ نباشد، احتمال سقوط ناگهانی در کمینتان خواهد بود.
 
اپلیکیشن حسابداری چیست؟
کسب‌وکارها باید همه‌ی معاملات و فاکتورهای خود را ثبت کنند. آن‌ها باید صفحات را بارها بررسی و فاکتورهای پرداخت‌نشده را پیدا کنند تا امور مرتبط با مشتری مطابق آن پیگیری شود. علاوه‌براین با اتمام سال، مالیات فروش براساس تراکنش‌هایی تعیین خواهد شد که در طول آن دوره‌ی زمانی انجام شده‌ است. اگر دفترچه‌ی یادداشتی که این اطلاعات در آن ثبت شده است، گم کنید، دیگر هیچ ایده‌ای از روش مدیریت امور مالی خود نخواهید داشت و این روش درواقع بسیار کسل‌کننده به‌نظر می‌رسد.
 
علاوه‌بر رویکرد قدیمی حسابداری، می‌توانید از حسابدار استفاده کنید. شما با استخدام حسابدار می‌توانید بار مدیریت مالی کسب‌وکار خود را به دوش او بیندازید؛ اما انجام این‌ کار و استخدام افراد ماهر، هزینه‌های زیادی دربر خواهد داشت.
 
دراین‌میان، روش بسیار کاربردی و مقرون‌به‌صرفه استفاده از گوشی‌ هوشمند اندروید یا آیفون است. امروزه، قدرت پردازشی این دستگاه‌ها به‌حدی افزایش یافته است که حتی می‌توان با آن‌ها نقشه‌های سه‌بعدی ایجاد کرد. بدین‌ترتیب، اپلیکیشن‌های بسیار قدرتمندی برای انجام امور حسابداری شرکتی و شخصی برای گوشی‌های هوشمند توسعه داده شده است که می‌توانید با استفاده از آن‌ها به‌راحتی امور مالی کسب‌وکار خود را مدیریت کنید.
 
این برنامه‌ها همه‌ی هزینه‌ها و درآمدهای شما را به‌سرعت ثبت می‌کنند و پیگیری آن‌ها در مراجعات بعدی بسیار آسان خواهد بود. علاوه‌براین، بسیاری از برنامه‌های حسابداری گوشی‌های هوشمند امکان ارائه‌ی ریز گزارش‌ها را برحسب نیاز شما دارند که می‌توان از آن برای به‌دست‌آوردن دید کلی درباره‌ی روند فعالیت کاری خود بهره برد.
 
بهترین برنامه‌های حسابداری iOS
اگر به‌دنبال بهترین اپلیکیشن حسابداری شخصی iOS هستید، می‌توانید از برنامه‌های معرفی‌شده در ادامه‌ی مقاله استفاده کنید.
 
۱. Odoo
برنامه‌ی رایگان Odoo به شما اجازه می‌دهد تا فروش و هزینه‌ها و گزارش‌های تجاری را حفظ و سفارش‌هایتان را مدیریت کنید. شما می‌توانید این اپلیکیشن را به سایر برنامه‌های سازگار نیز متصل کنید و بدین‌ترتیب فعالیت‌های تجاری روزمره‌‌تان را به‌طور‌کامل زیرنظر بگیرید.
 
امکانات
ادغام بسیار یکپارچه با سایر برنامه‌های مرتبط
طراحی انعطاف‌پذیر
رابط کاربری بسیار کاربردی و متناسب برای نمایشگرهایی با ابعاد مختلف
مجهز به سیستم اعلان‌های فوری
محیط ساده و بدون پیچیدگی که استفاده از آن را بسیار آسان و راحت کرده است
رایگان و منبع‌باز
 
 
۲. Akaunting
Akaunting به‌‌رایگان در فروشگاه اپ‌استور اپل منتشر شده است. این برنامه‌ی جذاب به شما اجازه می‌دهد در هرجایی به‌سرعت امور مالی خود را مدیریت کنید. درواقع، این اپلیکیشن نرم‌افزار حسابداری تجاری با کاربری بسیار آسان و امکانات پیشرفته است که آن را به گزینه‌ای ایدئال برای کسب‌وکارهای کوچک تبدیل می‌کند. این برنامه رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد که استفاده از آن واقعاً راحت است.
 
امکانات
رایگان برای همیشه
متن‌باز
استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز
دسترسی فوری به امور مالی با ابزارهای پیشرفته
امکان پیگیری فاکتورهای صادرشده
پشتیبانی از ذخیره‌سازی ابری برای امنیت بیشتر در حفظ داده‌ها
 
 
۳. NetSuite
اگر به‌دنبال نرم‌افزاری برای مدیریت کسب‌وکار و حسابداری هستید، NetSuite یکی از بهترین گزینه‌ها برای دارندگان آیفون و آیپد است. این برنامه به‌‌رایگان در اپ‌استور منتشر شده است و مزیت‌هایی مثل مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) و تجارت الکترونیک و ERP را در پلتفرمی واحد ارائه می‌دهد. NetSuite از مدت‌ها قبل فعالیتش را به‌عنوان یکی از بسترهای مطمئن برای حسابداری و مدیریت امور مالی آغاز کرده است و کاربرانش کاملاً به قابلیت‌ها و امکانات آن اطمینان دارند.
 
امکانات
ارائه‌ی گزارش‌های مالی کامل با جزئیات
مدیریت فعالیت‌های تجاری
مدیریت زمان
گزارش هزینه‌ها
ردیابی تماس‌های تلفنی خروجی
بخش داشبورد برای ارائه‌ی اطلاعات کلی در یک‌ نگاه
سیستم نظارت و ردیابی مشتریان
 
 
۴. GnuCash Mobile
 
EasyBooks Accounting برنامه‌ای حسابداری است که به شما اجازه می‌دهد تا همه‌ی تراکنش‌های مالی مرتبط با کسب‌وکار خود را ثبت کنید. این اپلیکیشن نسخه‌ی موبایلی GnuCash است که امکان مدیریت فعالیت‌های مالی را هنگام حرکت و روی گوشی‌های هوشمند فراهم می‌کند. با استفاده از این برنامه می‌توانید داده‌های خود را بین نسخه‌ی موبایل و وب با فرمت CSV همگام‌سازی کنید؛ ویژگی بسیار جذابی که به مدیریت بهتر و یکپارچه‌تر امور مالی و حسابداری شرکت‌ها کمک می‌کند.
 
امکانات
امکان وارد‌ و صادر کردن اطلاعات بین نسخه‌های وب و موبایل
حسابداری دوطرفه
امکان ردیابی هزینه‌های هفتگی
قابلیت سفارشی‌سازی و ارائه‌ی تنظیمات مختلف
 
 
۵. FreshBooks Accounting
FreshBooks برنامه‌ی حسابداری برای آیفون است که ویژه‌ی صاحبان مشاغل و مشتریان آن‌ها طراحی شده است. ایجاد تعادل بین امور مالی و مشتریان و کسب‌وکار فرایندی دشوار است و این اپلیکیشن امکانات لازم برای ایجاد چنین تعادلی را دراختیارتان قرار می‌دهد. برنامه‌ی FreshBooks روی گوشی هوشمند شما اجرا می‌شود؛ بنابراین، می‌تواند در هرجایی امور مربوط به حسابداری کسب‌وکار خود را انجام دهید.
 
ازجمله قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به ارتباط با مشتریان، صدور فاکتور، پیگیری هزینه‌ها و پرداخت‌ها اشاره کرد. این برنامه امکان ایجاد صورت‌حساب‌های حرفه‌ای را با روشی آسان فراهم می‌کند. شما می‌توانید با ایجاد فاکتورهای حرفه‌ای کارهایی که انجام داده‌اید، به مشتریانتان ارائه و آن‌ها را تحت‌تأثیر قرار دهید. FreshBooks فرایند نظارت و مدیریت هزینه‌ها را نیز آسان می‌کند. شما می‌توانید حساب بانکی خود را در این برنامه وارد و سپس آن را مدیریت و سازمان‌دهی کنید و تمام هزینه‌ها و درآمدهای خود را دقیق‌تر رهگیری کنید.
 
امکانات
قابلیت مدیریت زمان‌ برای انجام دقیق کارها و پرداخت‌ها در موعد مقرر
امکان گزارش‌گیری دقیق از هزینه‌ها و درآمدها
مجهز به ابزارهای پیشرفته‌ی حسابداری
رابط کاربری پیشرفته، اما ساده
امکان مدیریت کامل کسب‌وکارهای کوچک بدون نیاز به دانش حسابداری
 
 
۶. QuickBooks Accounting
با QuickBooks Accounting می‌توانید فاکتور بسازید و بر هزینه‌ها و جریان درآمد خود کاملاً نظارت کنید. این برنامه به شما کمک می‌کند تا سودوزیان خود را در بازه‌های زمانی مدنظرتان مشاهده کنید. اپلیکیشن مذکور به‌خصوص برای کسب‌وکارهای کوچک بسیار مفید است و حسابداری را برای آن‌ها آسان می‌کند.
 
QuickBooks Accounting به شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به استخدام حسابدار، نیازهای خود را برای حسابرسی برطرف و همیشه در هرجا روی آیفون خود بر کسب‌وکارتان نظارت کنید.
 
امکانات
ساخت آسان و سریع فاکتور
مدیریت جریان درآمد نقدی
ارائه‌ی دید کلی از وضعیت حسابرسی شما در یک نگاه
مدیریت هزینه‌ها و پیگیری فروش و مشتریان
پشتیبانی از حسابداری آنلاین
 
 
بهترین برنامه‌های حسابداری اندروید
اگر به‌دنبال بهترین برنامه حسابداری اندروید هستید، در‌ادامه، برخی از بهترین نمونه‌های آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.
 
۱. Accounting Bookkeeping
این برنامه امکانات جذابی برای حسابداری تجاری و مدیریت فاکتور و موجودی ارائه می‌دهد. Accounting Bookkeeping به شما کمک می‌کند تا همه‌ی معاملات خود ازجمله فروش، خرید، پرداخت‌ها، هزینه‌ها و مالیات را با روشی بسیار ساده ثبت کنید. این نرم‌افزار برای مشاغل و کسب‌وکارهای کوچک طراحی شده است تا نیازهای حسابداری خود را به‌طور‌کامل و بدون نیاز به دانش زیاد و اطلاع از اصول اولیه‌ی حسابداری مدیریت کنند.
 
با Accounting Bookkeeping می‌توانید فاکتور بسازید و خریدهای خود را ثبت کنید. از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به مدیریت هزینه‌ها و پرداختی‌ها و پیگیری مطالبات اشاره کرد. استفاده از این برنامه تا ۳۰ روز رایگان است؛ اما پس‌از‌آن با پرداخت هزینه‌ای اندک، می‌توانید نامحدود از امکانات آن بهره ببرید.
 
امکانات
مجهز به بخش داشبورد برای مشاهده‌ی اطلاعات کلی مالی در یک‌ نگاه
گزارش‌گیری هزینه‌ها و درآمدها در بازه‌های زمانی ماهانه و…
گزارش‌گیری سود
ارائه‌ی موجودی حساب کسب‌وکار و موجودی بانک
رابط کاربری ساده و درک‌کردنی
ارائه‌ی نمودار برای کسب دید بهتر از داده‌ها
 
 
۲. CashBook
CashBook برنامه‌ای ساده برای مدیریت پول نقد و ابزاری حسابداری برای انواع مشاغل است. با این اپلیکیشن می‌توانید حساب‌های روزانه، دفترکل، درآمد، فروش و هزینه‌ها را مدیریت کنید. این برنامه از ورودی‌های اعتباری و بدهی نیز پشتیبانی می‌کند و با ویژگی‌های کاربردی آن می‌توان تراکنش‌های مختلف را به‌سادگی مدیریت کرد.
 
امکانات
مدیریت حساب‌ها
مدیریت هزینه‌ها و درآمدها
امکانات بسیار کاربردی برای صاحبان کسب‌وکارهای کوچک
امکان صدور گزارش‌های مالی و حسابداری با فرمت اکسل یا پی‌‌‌دی‌‌‌اف
 
 
۳. Xero Accounting
Xero Accounting به صاحبان کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کند تا بدون نیاز به کسب مهارت‌های حسابداری، فعالیت‌های مالی خود را با دقت بسیار زیاد مدیریت کنند. این برنامه از قابلیت‌هایی مثل پیگیری فاکتورهای پرداخت‌نشده و معوق، سفارش‌های خرید، موجودی حساب‌های بانکی، سود و زیان، جریان نقدینگی، تطبیق بانکی و صورت‌حساب‌های پرداخت بهره می‌برد. با Xero Accounting می‌توانید کسب‌وکار خود را در هر زمان و مکان و فقط با گوشی هوشمند خود به‌طور‌کامل مدیریت و بر آن نظارت کنید.
 
امکانات
سیستم مدیریت فاکتور
سفارش خرید
امکان تعریف مخاطبان
مدیریت صورت‌حساب‌ها
تسویه‌حساب بانکی
مدیریت سود و زیان
مدیریت مخارج و هزینه‌ها
نظارت بر جریان نقدینگی
 
 
۴. Zoho Books
Zoho Books برنامه‌ی حسابداری آنلاین و بسیار قدرتمندی است که ابزارهای بسیار زیادی دراختیار صاحبان مشاغل قرار می‌دهد. با این اپلیکیشن می‌توانید جریان نقدیندگی‌های خود را پیگیری و صورت‌حساب‌های بانکی خود را با دقت بسیار زیاد مدیریت کنید. از دیگر ویژگی‌های جذاب این برنامه می‌توان به سیستم نظارت بر هزینه‌ها و مدیریت پروژ‌ه‌ها و مدیریت مالی مشاغل اشاره کرد.
 
امکانات
مدیریت حساب‌های دریافتنی
مدیریت حساب‌های پرداختنی
سیستم ارتباط مستقیم با مشتریان
امکان حسابداری چندنفره
امکان مدیریت آنلاین کسب‌وکارها
سیستم ایجاد اظهارنامه‌ی مالیاتی و محاسبه‌ی بدهی‌ها
سیستم گزارش‌گیری بسیار قدرتمند
پشتیبانی از چندین ارز
سیستم مدیریت داخلی اسناد
پشتیبانی از ابزارک که با قراردادن آن‌ها روی صفحه‌ی اصلی گوشی یا تبلت، به داده‌های مالی مهم خود می‌توانید به‌سرعت دسترسی داشته باشید.
 
 
۵. Deskera
برنامه‌ی Deskera برای مدیریت فاکتور، حسابداری، مدیریت موجودی، حضور و غیاب، مالیات، هزینه‌ها و گزارش‌های کسب‌وکارها توسعه داده شده و به‌‌رایگان دراختیار کاربران قرار گرفته است. با استفاده از این برنامه بدون دانش حسابداری، می‌توانید روی جنبه‌های مختلف فعالیت تجاری خود تمرکز کنید. این برنامه امکانات و قابلیت‌های بسیار زیادی دراختیارتان قرار می‌دهد و از همه مهم‌تر رابط کاربری بسیار روان و جذابی دارد.
 
با Deskera فقط به استفاده از نسخه‌ی دسکتاپ محدود نخواهید بود و با نصب نسخه‌ی اندرویدی آن، می‌توانید روی گوشی یا تبلت خود در هر زمان و مکان کسب‌وکارتان را مدیریت کنید. این برنامه از عملکردهای پیشرفته‌ای مثل سیستم مدیریت و صدور فاکتور، حسابداری پیشرفته، مدیریت موجودی‌ها، نظارت بر هزینه‌ها و درآمدها پشتیبانی می‌کند.
 
امکانات
سیستم مدیریت فاکتور پیشرفته
سیستم مدیریت حساب‌ها شامل بدهی‌ها، سفارش‌های خرید، سفارش‌های فروش، ورودی‌ها، مخاطبان، فروشندگان تجاری و…
سیستم حضور و غیاب و مدیریت مالیات
پشتیبانی از رمزنگاری و ذخیره‌سازی ابری برای افزایش امنیت داده‌ها و دسترسی‌پذیری به آن‌ها در هر زمان و مکان
کاملاً رایگان
مدیریت آسان و بدون نیاز به دانش حسابداری
مدیریت موجودی، فروش، خرید، هزینه‌ها و درآمدها
پشتیبانی از چت گروهی
سیستم مدیریت مشتریان
سیستم مدیریت محصول و موجودی
سیستم صورت‌حساب پیشرفته
سیستم گزارش‌گیری بسیار پیشرفته با جزئیات
 
 
۶. Wave
برنامه‌ی Wave راهکاری یکپارچه برای حسابداری روی گوشی اندروید شما ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن برای مشاغل کوچک، فریلنسرها، مشاوران و پیمان‌کاران گزینه‌ی بسیار مناسبی است. با Waves می‌توانید فاکتورهای سفارشی و حرفه‌ای ایجاد و بر کسب‌وکار، هزینه‌ها، درآمدها و… نیز نظارت کنید.
 
یکی از ویژگی‌های مهم Wave کمک به خداحافظی با کاغذ در امور حسابداری است و حتی می‌توانید با ویژگی OCR، اسناد متنی قبلی خود را به‌صورت دیجیتال ذخیره‌ کنید.
 
امکانات
پشتیبانی از فناوری OCR برای اسکن سریع اسناد کاغذی
مدیریت هزینه‌ها
گزارش‌گیری لحظه‌ای و پیشرفته
ارائه‌ی خلاصه‌ی عملکرد مالی در یک‌نگاه ازطریق داشبورد
دسترسی سریع به معیارهای صورت‌حساب مثل حقوق و پرداخت‌های آینده
ساخت آسان فاکتورهای حرفه‌ای
دریافت اعلان هنگام دریافت پول
بررسی وضعیت صورتحساب‌ها
ثبت پرداختی‌ها
ارسال یادآوری برای فاکتورها و رسید پرداخت
 
 
بهترین برنامه‌های حسابداری شخصی ایرانی
اگر برای مدیریت مخارج روزانه و حسابداری شخصی خود به برنامه‌ی ایرانی با زبان فارسی نیاز دارید، در‌ادامه، برخی از بهترین اپلیکیشن‌های طراحی‌شده با همین هدف را به شما معرفی می‌کنیم.
 
‍‍۱. حسابداری شخصی پارمیس همراه
برنامه‌ی حسابداری شخصی پارمیس همراه ابزاری کاربردی برای ثبت هزینه‌ها و درآمدها و مانده‌حساب‌های بانکی و صندوق‌ها است. شما می‌توانید با این برنامه چک‌های خود را نیز مدیریت کنید. از دیگر ویژگی‌های جالب این اپلیکیشن می‌توان به قابلیت‌های مدیریت وام و اقساط اشاره کرد.
 
پارمیس همراه امکان تعریف انواع حساب‌ها را دراختیارتان قرار می‌دهد و می‌توان مخاطبان گوشی را نیز در آن تعریف کرد. یکی دیگر از قابلیت‌های جالب این برنامه، امکان مدیریت درآمدها و هزینه‌های اعضای خانواده است و بدین‌ترتیب، می‌توانید روی ورودی‌ها و خروجی‌های درآمدی و هزینه‌های خود به‌دقت نظارت کنید.
 
امکانات
بخش بدهکاران و بستانکاران
امکان تعریف بانک‌ها و حساب‌های بانکی
بخش صندوق و کیف‌پول
مدیریت کامل چک و اسناد دریافتنی و پرداختنی
امکان بودجه‌بندی هزینه‌ها و درآمدها
پشتیبانی از تقویم شمسی و میلادی و قمری
پشتیبانی از واحدهای پولی ریال، دلار، یورو، پوند و…
امکان ایجاد گزارش‌های دقیق براساس بازه‌های زمانی
ارائه‌ی نمودار برای کسب دید بهتر از داده‌های مالی و حسابداری
دارای نسخه اندروید و iOS
 
 
۲. حسابداری شخصی هلو
هلو یکی از نام‌های شناخته‌شده در حوزه‌ی نرم‌افزارهای حسابداری ایرانی است. نسخه‌ی اندرویدی این برنامه امکانات بسیار کاربردی برای مدیریت امور مالی و حسابداری شخصی دراختیارتان قرار می‌دهد. با این اپلیکیشن می‌توانید هزینه‌ها و درآمدهای خود را ثبت و گزارش‌های نموداری و گرافیکی برای بازه‌های زمانی مدنظرتان دریافت کنید.
 
شما می‌توانید با هلو روی چک‌ها و وام‌ها و پرداخت اقساط نیز نظارت کنید. این برنامه ابزارهای بسیار دقیق و کاربردی برای تعریف انواع حساب‌های بانکی، ثبت ریز مخارج و درآمدها، نظارت بر مانده حساب بانکی و… دارد و از همه مهم‌تر می‌توانید گزارش‌هایی بسیار مفیدی از امور مالی کسب‌وکار خود ایجاد کنید.
 
امکانات
رایگان
ارائه‌ی قابلیت‌های پیشرفته‌ی مدیریت هزینه‌ و درآمد
سیستم مدیریت چک
سیستم مدیریت حساب‌های بانکی
گزارش‌های آماری دقیق
امکان ایجاد نسخه‌ی پشتیبان از داده‌ها
پشتیبانی از حسابداری پیامکی
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.