تلفن همراه

گجت

September 21, 2023
10:48 پنجشنبه، 30ام شهریورماه 1402
کد خبر: 149776

نسل دوم عینک هوشمند هواوی رونمایی شد

هواوی طی رویدادی در بارسلونا از نسل جدید عینک هوشمند خود با بهره‌گیری از تجربه‌ی موفق قبلی و افزودن قابلیت‌های بیشتر رونمایی کرد.
 
 
هواوی در رویداد بارسلونا علاوه‌بر رونمایی از ساعت هوشمند واچ GT 4، نسل دوم عینک هوشمند خود موسوم به آی‌ویر ۲ (Eyewear 2) را نیز به‌نمایش درآورد. این عینک، با حرکات لمسی روی دسته‌ به‌همان شکلی که در نسخه‌ی قبلی وجود داشت کنترل می‌شود و اسپیکر داخلی آن، از کیفیت بهتری برخوردار شده است. ویژگی متمایز این عینک، سیستم حذف نویز سه‌گانه‌ای است که صدای بسیار واضحی را در تماس‌ها منتقل می‌کند.
 
یکی از نقاط قوت پوشیدنی جدید هواوی، عمر باتری بسیار خوب آن است که می‌تواند برای ۱۱ ساعت پخش موسیقی و ۹ ساعت تماس شارژ نگه‌ دارد. ویژگی دیگر، قابلیت شارژ سریع آن است؛ با ۱۰ دقیقه شارژ، می‌توان سه ساعت از عینک استفاده کرد. شارژ کامل آن نیز تنها ۵۰ دقیقه زمان می‌برد.
 
عینک هوشمند نورسیده‌ی هواوی با یک قاب تیتانیومی سبک ساخته شده‌ و تنها ۴/۷ گرم وزن دارد. کاربران می‌توانند لنزهای طبی را روی این عینک نصب کنند. این عینک همچنین گواهی IP54 مقاومت در برابر آب دارد و برای استفاده‌ی روزمره مناسب است.
 
Eyewear 2 به گوشی، تبلت، لپ تاپ، آل این وان و ساعت هوشمند مبتنی بر اندروید، iOS و ویندوز از طریق بلوتوث متصل می‌شود و با این سیستم‌های عامل کاملاً سازگار است.
 
پوشیدنی جدید چینی‌ها از ۱۸ اکتبر در فروشگاه‌های اروپایی با قیمت ۳۰۰ یورو (۲۵۸ دلار) عرضه می‌شود. زمان دقیق فروش جهانی آن هنوز مشخص نیست.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.