اینترنت و شبکه

تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

September 26, 2023
4:18 سه شنبه، 4ام مهرماه 1402
کد خبر: 149865

آمازون تبلیغات را به سرویس پخش ویدیوی Prime خود اضافه میکند!

Amazon-TV-770x285.jpg
 
ICTna.ir – غول فناوری آمازون شروع به اضافه کردن تبلیغات «محدود» به نمایش‌ها و فیلم‌ها در سرویس Prime Video SVoD خود خواهد کرد، البته مشترکان با پرداخت هزینه اضافی می‌توانند این تبلیغات را حذف کنند!
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، آمازون پس از برجسته کردن جوایزی که برای فیلمهایی مانند The Marvelous Mrs Maisel کسب کرده است، در یک پست وبلاگی اعلام کرد که این تبلیغات را به منظور ادامه سرمایه گذاری در محتوا و افزایش این سرمایه گذاری در مدت طولانی معرفی می کند.
 
این تبلیغات ابتدا در ایالات متحده، بریتانیا، آلمان و کانادا در اوایل سال 2024 نمایش داده خواهند شد و پس از آن در فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، مکزیک و استرالیا در اواخر سال 2024 ارائه خواهند شد. قیمت فعلی عضویت Prime تغییر نخواهد کرد، اما یک گزینه جدید بدون آگهی با 2.99 دلار اضافی در ماه در ایالات متحده در دسترس خواهد بود و قیمت آن برای سایر کشورها بعدا اعلام خواهد شد.
 
آمازون اضافه کرد که "هدف ما این است که تبلیغات کمتری نسبت به تلویزیون کابلی و سایر ارائه دهندگان خدمات تلویزیونی داشته باشیم"، آمازون تصریح می کند که محتوای رویدادهای زنده مانند ورزش همچنان حتی برای سرویس ارتقا یافته هم شامل تبلیغات خواهد شد.
 
به نظر می رسد بسیاری از سرویس های استریم به این نتیجه رسیده اند که یک جریان واحد درآمد برای تولید، میزبانی و ارائه نمایش ها و فیلم ها کافی نیست و تبلیغات را نیز دنبال کرده اند. چندی پیش هم نتفلیکس تصمیم گرفت نسخه ارزان‌تری را عرضه کند که شامل تبلیغات به عنوان رویکرد خود می‌شود.
 
بر اساس داده‌های ماه مه توسط سازمان سنجش مخاطبان بریتانیا، بارب، تعداد خانوارهای بریتانیایی با خدمات اشتراک ویدیوی درخواستی در سه ماهه اول سال 2023 به کاهش خود ادامه داد ، احتمالاً به دلیل بحران هزینه زندگی این افراد، قادر به توجیه اشتراک های متعدد در بازار پخش آنلاین نیستند.
 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.