5G, 6G, vRAN, OpenRAN

اپراتورها

اینترنت و شبکه

تلفن همراه

فناوری

فناوری اطلاعات

September 30, 2023
18:25 شنبه، 8ام مهرماه 1402
کد خبر: 149985

HPE وای فای یکپارچه و 5G خصوصی را در Ryder Cup ارائه میکند

2023-Ryder-Cup-770x285.jpg
 
ICTna.ir – شرکت Hewlett Packard (HPE) یک شبکه پاپ آپ را در مسابقات گلف جام رایدر امسال مستقر کرده است که دو نوع اتصال را با هم ترکیب می کند.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)،طبعا قبل از هرچیز  5G خصوصی در این همگرایی حضور دارد. اچ پی از راه حل های آتونت استفاده می‌کند که HPE در فوریه امسال به عنوان بخشی از راهکار گسترش خود به بازار شبکه‌های تلفن همراه خصوصی با خرید آن موافقت کرد.
 
این قرارداد در ژوئن بسته شد، در آن زمان تام کریگ، مدیر کل گروه فناوری ارتباطات HPE، شبکه 5G خصوصی را به‌عنوان «هیجان‌انگیزترین مورد استفاده سازمانی برای 5G» توصیف کرد و ادغام آن با وای‌فای نشان‌دهنده «آینده فناوری سازمانی» است.
 
اظهارات مشتاقانه کریگ ما را به فناوری دسترسی دیگری که در Ryder Cup ارائه می‌شود، که البته وای‌فای است، میکشاند. این به لطف آروبا، یکی دیگر از دستاوردهای HPE است.
 
Wifi منبع اصلی اتصال در طول این مسابقات است، HPE بیش از 800 نقطه دسترسی (APs) در مسیر 370 هکتاری در نزدیکی رم، ایتالیا نصب می‌کند. اکسس پوینت ها بر اساس آخرین استانداردهای وای فای، Wi-Fi 6 و Wi-Fi 6E هستند و نه تنها برای تماشاگران، بلکه برای برگزارکنندگان، حامیان مالی و حتی رقبا نیز قابل استفاده هستند.
 
برای طرفداران مشتاق گلف که در دورترین نقاط زمین سرگردان هستند، اما همچنان می‌خواهند با آخرین امتیازات همراه باشند، یا کارکنانی که باید دائماً در تماس باشند، یک سایت 5G در یک نقطه مرکزی نصب شده است. این امکان اتصال بکهال را برای APهای وای فای خورشیدی مستقر در بخش های دورتر سایت فراهم می کند.
 
سایت سلولی مورد بحث توسط راه حل خصوصی سلولی قابل حمل و فشرده آتونت به نام مکعب تاکتیکی تامین می شود. این دستگاه روی یک طیف 3.8 گیگاهرتز اجرا می شود که به طور موقت برای استفاده خصوصی مخصوصاً برای Ryder Cup رزرو شده است.
 
فیل موترام، مدیرکل شبکه HPE Aruba در این زمینه گفت: زمانی که در اوایل سال جاری خرید آتونت اعلام شد، هدف اچ پی تبدیل شدن به رهبر جهانی در راه‌حل‌های خصوصی 5G بود و جام رایدر فرصتی عالی برای نشان دادن نحوه همکاری نوآوری‌های Wi-Fi و 5G خصوصی  برای رسیدن به این هدف است. این یک ویترین عالی برای ادغام 5G خصوصی و وای فای در یک محیط چالش برانگیز است، با 5G خصوصی که برد و قابلیت اطمینان گسترده ای را برای کارکنان عملیاتی فراهم می کند، در حالی که Wi-Fi 6E اتصال با ظرفیت بالا را برای هزاران طرفدار متمرکز زمین بازی تامین میکند.
 
با توجه به اینکه انتظار می رود 250هزار نفر در جام رایدر امسال شرکت کنند، HPE تحت فشار زیادی قرار دارد تا ثابت کند بدگمانی ها اشتباه اند و یک شبکه پاپ آپ ارائه می دهد که واقعاً کار می کند. 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.