تبلت

تلفن همراه

October 4, 2023
9:08 چهارشنبه، 12ام مهرماه 1402
کد خبر: 150075

سامسونگ از گلکسی تب S9 FE با تراشه اگزینوس و گلکسی بادز FE رونمایی کرد

سامسونگ از مدل مقرون‌به‌صرفه‌ی تبلت‌ پرچمدارش موسوم‌به گلکسی تب S9 FE در دو نسخه‌ی ۱۰٫۹ و ۱۲٫۴ اینچی به‌همراه هدفون بی‌سیم گلکسی بادز FE رونمایی کرد.
 
 
سامسونگ در سال‌های گذشته مدل FE گوشی‌های پرچمدارش را معرفی کرده و اکنون درکنار گلکسی S23 FE از چند محصول دیگر سری Fan Edition یعنی تبلت گلکسی Tab S9 FE و هدفون بی‌سیم گلکسی بادز FE رونمایی کرده است.
 
گلکسی تب S9 FE در دو نسخه با نمایشگر ۱۰٫۹ اینچی و ۱۲٫۴ اینچی دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. هر دو تبلت جدید سامسونگ در مدل وای‌فای و 5G عرضه می‌شوند و از نمایشگرهای IPS LCD با وضوح Full HD پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز استفاده می‌کنند.
 
سامسونگ می‌گوید از سیستم تقویت بینایی خود برای بهبود خوانایی نمایشگر گلکسی تب S9 FE در محیط‌های بیرونی استفاده کرده است. این محصول همچنین به اسپیکر دوگانه با پشتیبانی از دالبی اتموس مجهز شده و هردو نسخه‌ از گواهی IP68 و قلم S-Pen بهره می‌برند.
 
 
 
 
 
گلکسی تب S9 FE از پردازنده اگزینوس ۱۳۸۰ بهره می‌برد و نسخه‌ی استاندارد آن ۶ یا ۸ گیگابایت رم و نسخه‌ی پلاس ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم دارد. هر دو نسخه‌ی تبلت مذکور با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت دردسترس خریداران قرار خواهند گرفت و البته از درگاه microSD نیز پشتیبانی می‌کنند.
 
گلکسی Tab S9 FE از دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید با میدان دید ۱۲۰ درجه و دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. البته گلکسی Tab S9 FE Plus از دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید پشتی نیز بهره می‌برند. نسخه‌ی استاندارد این تبلت به باتری ۸۰۰۰ میلی آمپرساعتی مجهز شده درحالی‌که نسخه‌ی پلاس باتری ۱۰,۰۰۰ میلی آمپرساعتی دارد و هردو از شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی می‌کنند که البته باید شارژر را جداگانه خریداری کنید.
 
 
 
سری گلکسی تب S9 FE در رنگ‌های مختلف ازجمله نعنایی، نقره‌ای و خاکستری دردسترس مشتریان قرار می‌گیرد. قیمت تبلت سامسونگ Tab S9 FE در بازار اروپا از ۵۲۹ دلار شورع می‌شود و نسخه‌ی پایه‌ی Tab S9 FE Plus با برچسب ۶۹۹ به‌فروش می‌رسد. باتوجه به مشخصات این محصول، احتمالاً در فهرست بهترین تبلت های قلم دار بازار قرار خواهد گرفت.
 
گلکسی بادز FE
گلکسی Buds FE، مقرون‌به‌صرفه‌ترین هدفون بی‌سیم سامسونگ تا به‌امروز است. این محصول از حذف نویز فعال (ANC) و بلوتوث ۵٫۲ با سوئیچ خودکار بین دستگاه‌های متصل پشتیبانی می‌کند و بادرنظر گرفتن کیس شارژ تا ۲۱ ساعت شارژدهی دارد.
 
 
 
 
 
هدفون‌ اقتصادی گلکسی بادز FE از کدک‌های صوتی AAC و SBC پشتیبانی می‌کند به کنترل لمسی یکپارچه‌ مجهز شده است. هر کدام از هدفون‌ها ۳ میکروفون دارد که دو میکروفون روی ناحیه‌ی بیرونی و یک میکروفون در داخل آن‌ها تعبیه شده تا صدا را در تماس‌ها با بهترین کیفیت انتقال دهد. این محصول به‌همراه گوشی‌های سیلیکونی در ابعاد مختلف عرضه می‌شود تا همه بتوانند باتوجه به سایز گوش خود یکی را انتخاب کنند.
 
عمر باتری گلکسی بادز FE با فعال بودن ANC و بدون درنظر گرفتن کیس شارژ ۶ ساعت اعلام شده است. کیس شارژ این محصول از باتری ۴۷۹ میلی آمپرساعتی بهره می‌برد که شارژدهی را تا ۲۱ ساعت افزایش می‌دهد. قیمت هدفون سامسونگ ۹۹ دلار اعلام شده و در رنگ گرافیتی و سفید روانه‌ی بازار می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.