تلفن همراه

گجت

October 7, 2023
13:01 شنبه، 15ام مهرماه 1402
کد خبر: 150177

حلقه هوشمند سامسونگ در چهار سایز مختلف عرضه می‌شود

سامسونگ حلقه‌ی هوشمند Galaxy Ring را در چهار سایز مختلف عرضه می‌کند تا این گجت پوشیدنی با انواع انگشت‌ها سازگار باشد.
 
 
افشاگران در ماه‌های اخیر بارها به تولید حلقه‌ی هوشمند توسط سامسونگ اشاره کرده‌اند و آن‌طور که وب‌سایت کره‌ای The Elec می‌نویسد، این گجت پوشیدنی قرار است در چهار سایز مختلف عرضه شود تا با انواع انگشت‌ها سازگاری داشته باشد.
 
گلکسی رینگ هم‌اکنون در «مرحله‌ی توسعه‌ی پیشرفته» به‌سر می‌برد؛ به این معنی که سامسونگ در حال تصمیم‌گیری درباره‌ی اضافه‌کردن قابلیت‌های اصلی به این محصول است. مشخص نیست که گلکسی رینگ روی چه بخش‌هایی از سلامتی بدن نظارت می‌کند و امکان پایش چه ورزش‌هایی را ارائه می‌دهد.
 
سامسونگ احتمالاً در فصل پایانی سال جاری میلادی تأییدیه‌ی نهادهای سلامتی را برای گلکسی رینگ می‌گیرد و این گجت پوشیدنی را در سال ۲۰۲۴ رونمایی می‌کند. برخی از افشاگران می‌گویند این محصول به‌همراه گوشی گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ رونمایی می‌شود.
 
افشاگران می‌گویند گلکسی رینگ درمقایسه‌با ساعت هوشمند سامسونگ به شیوه‌ی بهتری روی سلامتی نظارت می‌کند. این محصول با هدست واقعیت مجازی جدید سامسونگ سازگار خواهد بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.