اپلیکیشن

تلفن همراه

October 11, 2023
16:21 چهارشنبه، 19ام مهرماه 1402
کد خبر: 150363

قابلیت آموزش موسیقی و ریاضی به اپلیکیشن دولینگو اضافه می‌شود

اپلیکیشن دولینگو که برای یادگیری زبان استفاده می‌شود، به قابلیت‌هایی برای آموزش موسیقی و ریاضی نیز مجهز خواهد شد.
 
 
اپلیکیشن محبوب دولینگو (Duolingo) که بسیاری از مردم برای آموزش زبان از آن استفاده می‌کنند، در خبری اعلام کرد که آموزش موسیقی و ریاضیات را به اپ اصلی خود می‌آورد تا کاربران بتوانند به‌راحتی مهارت‌هایشان را توسعه دهند.
 
دولینگو در پستی در وبلاگ خود اعلام کرد که قابلیت آموزش موسیقی و ریاضی در کنار آموزش زبان به این برنامه می‌آید. بخش آموزش موسیقی نت‌های موسیقی و ریتم را به کاربران می‌آموزد و حتی از آن‌ها دعوت می‌کند تا آهنگ‌های ساده را روی یک کیبورد پیانوی مجازی بنوازند.
 
آموزش موسیقی در دولینگو بدون نیاز به تجربه قبلی
این بخش جدید نیز سعی می‌کند مانند بخش آموزش زبان، موسیقی را از طریق سازوکارهای بازی‌گونه و ساده به کاربران آموزش دهد. «ونسا جیمیسون»، مدیر بخش مهندسی قابلیت‌های جدید دولینگو می‌گوید: «ما تلاش زیادی کردیم تا مطمئن شویم که این کار نیازمند تجربه قبلی نیست و همه می‌توانند درس‌ها را یاد بگیرند و آن‌ها را انجام دهند.»
 
 
جیمیسیون می‌گوید یکی از مزایای استفاده از دولینگو برای آموزش موسیقی این است که نیازی نیست حتماً آلات موسیقی را در اختیار داشته باشید. این برنامه یک کیبورد مجازی را به کاربران ارائه می‌کند و اجازه می‌دهد با آن موسیقی بنوازند. تمام این امکانات به‌صورت رایگان در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
 
دولینگو پارسال از اپ مستقلی برای آموزش ریاضی پرده برداشته بود و حالا این قابلیت را به همراه چند ویژگی جدید به اپ اصلی Duolingo اضافه می‌کند. ازجمله ویژگی‌های جدید در بخش آموزش ریاضی می‌توانیم به آموزش محاسبه انعام و دستمزد ساعتی اشاره کنیم.
 
آموزش موسیقی و ریاضی در دولینگو ابتدا برای زبان‌های انگلیسی و اسپانیایی در نسخه iOS در دسترس قرار می‌گیرد، اما در ادامه عرضه گسترده‌تری خواهد داشت. دولینگو می‌گوید سیستم محبوب Streak نیز همه این آموزش‌ها را تحت پوشش خود قرار می‌دهد؛ این یعنی می‌توانید یک روز ریاضی کار کنید، یک روز موسیقی یاد بگیرید و روز بعد به سراغ زبان اسپانیایی بروید و همچنان Streak خود را حفظ کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.