تبلت

تلفن همراه

October 15, 2023
15:48 یکشنبه، 23ام مهرماه 1402
کد خبر: 150553

آیپد مینی 7 و آیپد ایر 6 شاید سه‌شنبه همین هفته معرفی شوند

گزارشی تازه به نقل از منابع آگاه مدعی است که اپل می‌تواند سه‌شنبه 25 مهرماه از آیپد مینی 7 و آیپد ایر 6 پرده بردارد.
 
 
 
دیروز در گزارشی ادعا شد که آیپد مینی 7 و آیپد ایر 6 ممکن است در ماه جاری میلادی از راه برسند. حالا گزارشی تازه می‌گوید این احتمال وجود دارد که اپل تبلت‌های جدید خود را سه‌شنبه همین هفته، یعنی 25 مهرماه معرفی کند.
 
براساس گزارش وب‌سایت Supercharged و به نقل از منابع آگاه به برنامه‌های اپل، آیپد ایر M1 که در ماه مارس 2022 معرفی شده بود، با تراشه M2 به‌روز می‌شود. آیپد مینی 7 نیز به تراشه A16 بایونیک مجهز خواهد شد. این محصولات ممکن است سه‌شنبه همین هفته معرفی شوند.
 
درحال‌حاضر مشخص نیست که آیپد معمولی دقیقاً به چه نحوی به‌روز خواهد شد، اما انتظار می‌رود که این تبلت نیز تغییراتی داشته باشد. احتمالاً علاوه بر تغییر چیپست، باید منتظر ارتقای قابلیت‌های ارتباطی آیپد استاندارد باشیم، اما ظاهراً نباید به امید تغییرات بزرگ‌تری بنشینیم.
 
معرفی احتمالی آیپد مینی 7 و آیپد ایر 6 در هفته جاری
 
 
اپل معمولاً آیپدهای جدید خود را در ماه اکتبر معرفی می‌کند، بنابراین این گزارش‌ها بیراه نیستند. از طرفی، با توجه به اینکه تغییرات بزرگی برای این محصولات در راه نیست، احتمالاً نباید منتظر یک رویداد زنده باشیم و معرفی مطبوعاتی در وب‌سایت اپل منطقی به‌نظر می‌رسد.
 
اگر آیپدهای جدید در تاریخ 17 اکتبر معرفی شوند، پیش‌خرید آن‌ها احتمالاً از همان روز آغاز خواهد شد و یک هفته بعد نیز می‌توانیم منتظر عرضه این محصولات به بازار باشیم. در شایعات آمده است که iOS 17.1 و iPadOS 17.1 نیز احتمالاً 24 اکتبر (2 آبان‌ماه) منتشر می‌شوند. این زمان می‌تواند مصادف با موعد ورود تبلت‌های جدید به بازار باشد.
 
در گزارش روز گذشته گفته شده بود که نسخه بهبودیافته اپل پنسل نیز احتمالاً با کانکتور جدید USB-C که جای لایتنینگ را می‌گیرد، در کنار این آیپدها معرفی خواهد شد. با توجه به اینکه زمان زیادی تا 25 مهر باقی نمانده است، باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا گزارش‌های دیگری هم درباره این محصولات منتشر خواهد شد یا خیر.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.