تبلت

تلفن همراه

October 16, 2023
9:58 دوشنبه، 24ام مهرماه 1402
کد خبر: 150567

دل از سبک‌ترین تبلت 10 اینچی جان‌سخت مجهز به ویندوز 11 دنیا رونمایی کرد

این تبلت 10 اینچی با سیستم‌عامل ویندوز 11، اواخر امسال عرضه می‌شود.
 
 
 
Dell تبلت بسیار مقاوم Latitude 7030 را معرفی کرد. دل این تبلت را سبک‌ترین تبلت 10 اینچی ویندوزی جان‌سخت جهان توصیف می‌کند. وزن این تبلت 1.01 کیلوگرم است که اگرچه زیاد به‌نظر می‌رسد، اما برای چنین دستگاه مقاومی وزن چندان بدی نیست. همچنین سیستم‌عامل این تبلت ویندوز 11 است و با پردازنده Core i7 نسل دوازدهم اینتل عرضه می‌شود.
 
تبلت 7030 Latitude برای افرادی طراحی شده است که اکثراً در شرایط سخت کار می‌کنند. دل می‌گوید این تبلت برای هر نوع شرایطی، از خط کارخانه گرفته تا روی کوه‌های برفی، ایده‌آل است.
 
دل این تبلت را همراه با یک قلم مناسب نوشتن و طراحی عرضه می‌کند. همچنین یک دسته سخت و محکم در کنار این تبلت قرار دارد تا برای حمل‌ونقل طولانی مورد استفاده قرار گیرد. این تبلت دارای کیبورد جداشدنی با گواهی IP65 و نور پس‌زمینه RGB است. برای ایمنی بیشتر یک بند دستی چرخان هم برای این تبلت تعبیه شده که می‌توان آن را به دور مچ دست سفت کرد.
 
معمولاً کاربران این تبلت همیشه به پریز برق دسترسی ندارند، به همین دلیل Dell علاوه بر باتری داخلی 36 ساعته، دو باتری با قابلیت تعویض برای آن درنظر گرفته است.
 
 
مشخصات تبلت دل Latitude 7030
 
طراحی و بدنه
 
وزن: 2.2 پوند یا 1.01 کیلوگرم
استحکام: دارای گواهی IP-65 و MIL-STD 810
آزمایش افتادن تا چهار فوت
تست دما: از منفی 29 درجه سانتی‌گراد تا 62.78 درجه سانتی‌گراد
 
پردازنده و مشخصات فنی
 
پردازنده: حداکثر نسل دوازدهم اینتل Core i7
گرافیک یکپارچه Iris Xe
حداکثر 32 گیگابایت رم از نوع LPDDR5
تا 2 ترابایت حافظه داخلی از نوع NVMe SSD
 
صفحه‌نمایش
 
10.1 اینچ با وضوح 1920 در 1200 پیکسل
نسبت تصویر 16:10
روشنایی تا 1000 نیت برای دید در فضای باز
قابلیت لمس با دستکش
 
قابلیت‌های اتصال
 
وای‌فای 6E
پشتیبانی از پهنای باند دوگانه
جی‌پی‌اس
پشتیبانی از 5G
پشتیبانی از شبکه خصوصی 5G
 
ویژگی‌های امنیتی
 
برنامه TPM 2.0 ControlVault برای رمزگذاری مبتنی بر سخت‌افزار
دوربین مادون قرمز برای تشخیص چهره (Windows Hello)
رمز اثر‌انگشت
شاتر حفظ حریم خصوصی دوربین
کارت‌خوان هوشمند تماسی یا بدون تماس
 
پورت‌ها و لوازم جانبی
 
پورت‌های قابل تنظیم برای اسکنر بارکد
پورت جک 45
جک اتصال هدفون و USB-A
لوازم جانبی شامل: یک دسته سفت و سخت، قلم، صفحه‌کلید قابل جداشدن و بند دستی چرخان
 
همچنین این تبلت دارای ویژگی «رصد اطلاعات به‌صورت لحظه‌ای» و دو دکمه سخت‌افزاری است که می‌توان این دکمه‌ها را متناسب با نیاز شخصی‌سازی کرد. تبلت دل Latitude 7030 Rugged Extreme اواخر سال جاری میلادی عرضه می‌شود و هنوز قیمت آن مشخص نشده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.