تلفن همراه

گجت

October 17, 2023
14:58 سه شنبه، 25ام مهرماه 1402
کد خبر: 150650

گلکسی واچ اولترا؛ سامسونگ جدی‌ترین رقیب اپل واچ اولترا را می‌سازد

سامسونگ کار روی نمایشگرهای کوچک با فناوری microLED را آغاز کرده که شاید از این پنل‌ها در گلکسی واچ اولترا استفاده کند.
 
 
وقتی درمورد نمایشگر جدید صحبت می‌کنید، سامسونگ همیشه یکی از بهترین شرکت‌های در این حوزه بوده است. غول فناوری کره‌ی جنوبی به‌طور مداوم نمایشگرهای باکیفیتی را برای محصولات خود و همچنین اکثر دستگاه‌های رده‌بالای بازار تولید می‌کند.
 
طبق گزارشی جدید، سامسونگ کار روی نمایشگرهای microLED با ابعاد کوچک را آغاز کرده است و شاید از آن در گلکسی واچ اولترا استفاده کند؛ محصولی که رقیب مستقیم اپل واچ اولترا خواهد بود.
 
درحال‌حاضر گلکسی واچ اولترا فقط در حد شایعه است. البته خبر مربوط به تولید نمایشگرهای کوچک microLED سامسونگ واقعیت دارد. این یعنی حتی احتمال دارد در آینده شاهد گوشی‌ هوشمند با صفحه نمایش microLED باشیم.
 
افشاگر نام‌آشنای فناوری، Tech_Reve ادعا می‌کند درحال‌حاضر شواهد بسیار خوبی وجود دارد که به معرفی گلکسی واچ اولترا اشاره دارند. اگر چنین محصولی روانه‌ی بازار شود، اپل واچ اولترا رقیب مستقیم ساعت جدید پرچمدار سامسونگ خواهد بود.
 
بار دیگر اشاره می‌کنیم معرفی گلکسی واچ فعلاً در حد شایعه است و بنابراین شاید مدتی طول بکشد تا چنین محصولی دردسترس مشتریان قرار گیرد. از آن‌جا که شایعات مربوط به ساعت هوشمند سامسونگ جدید هستند، احتمال معرفی چنین محصولی به‌همراه سری گلکسی S24 کمی دور از انتظار است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.